Lawendowa bielizniarnia-konto na facebooku.

Hej kochani. To znowu ja i znowu mam dla was bardzo dobrą wiadomość. Od dzisiaj lawendowa bielizniarnia będzie dostępna na facebooku. Postanowiłam założyć tu konto ponieważ wiele z was skarżyło się że nie prowadzi bloga i nie ma że mną należytego kontaktu. Na moim fanpage będę publikowała linki do wpisów z tego bloga jak i z mojego nowego bloga do zapoznania z którym zapraszała was kilka dni temu. Przewiduje również konkursy dla was. W związku z tym że więcej osób będzie miało do mnie dostęp to mam nadzieję że będzie więcej chętnych niż do tej pory. No to już nie przedłużać tylko zapraszam do obserwowania, komentowania oraz brania udziału w konkursach. Pozdrawiam.

Link do facebooka: https://www.facebook.com/lawendowabielizniarnia/?ref=settings

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.