Tag 39 pytań.

Hej kochani. Dzisiaj przychodzę do was z wpisem którego już bardzo dawno nie było na moim blogu, a będzie to Tag 39 pytań. Zgapiłam go od jednej z moich ulubionych youtuberek czyli pinkpaulinka13. Zaintrygował mnie jej odpowiedzi i pomyślałam że też chętnie na nie odpowiem, bo w sumie czemu nie mieli byście się dowiedzieć o mnie czegoś więcej? No to zaczynamy:

1. Skąd wziął się Twój nick?
- Od zawsze chciałam mieć własny sklep z ubraniami i wymyśliłam sobie że tak właśnie będzie się nazywał.

2. Jakie jest Twoje ulubione radio?
- Zdecydowanie lokalne radio: Radio Victoria oraz RSC

3. Czy w odległości metrów od Ciebie jest coś różowego?
- Tak. Mnóstwo rzeczy: zapalniczki, lizaki, kartonik, papier do drukarki. Bo niestety jestem w pracy.

4. Czy masz na sobie skarpetki?
- Oczywiście, prawie zawsze mam na sobie skarpetki.

5. Czy byłeś w konie w przeciągu ostatnich 2 miesięcy?
- Nie, miałam iść na "Pitbulla", ale niestety nie wypaliło.

6. Czy jest Ci gorąco
- Trochę.

7. Co było ostatnią rzeczą którą Miałeś do picia?
- Woda Polaris z Biedronki.

8. Ostatnie co jadłeś?
- kanapki z pasztetem paprykowym.

9. Gdzie byłeś w zeszłym tygodniu w tej chwilę?
- W domu, w łóżku.

10. Kim był ostatni gość w Twoim domu?
- Mój szwagier Jurek.

11. Czy przygotowuje się jakoś do tworzenia wpisów?
- To zależy, czasami siadam przy moim biurku i mam zaplanowane co pisze, a innym razem wszystko jest na spontanie.

12. Jakie są Twoje plany na dzisiejszy wieczór?
- Zakupy i odwiedziny u mamy.

13. Kto ostatnio napisał Ci komentarz?
- żona mojego ciotecznego brata.

14. Co chcesz wiedzie o przyszłości?
- Chyba wolałabym niczego nie wiedzieć.

15. Czy lubisz gotować?
- Uwielbiam.

16. Czy byłeś w tym roku u lekarza?
- Tak

17. Gdzie jest Twój najlepszy przyjaciel?
- Siedzi obok bo to mój mąż.

18. Czy wolisz dzwonić czy pisać sms-y?
- Zależy do kogo.

19. Czego akurat słuchasz?
- Agregatu w lodówce.

20. Czy kolekcjonuje coś?
- Chyba wszystko, a jednocześnie nic konkretnego.

21. Kiedy ostatni raz zostałeś zatrzymany przez policję?
- To musiało być bardzo dawno temu, chyba jeszcze w technikum byłam, a chodziło o poruszanie się nie tą stroną ulicy co należy. Ale byłam niegrzeczna.

22. Czy piłeś herbatę przez słomkę?
- Jako dziecko bardzo często, teraz zdarza mi się to tylko kiedy wyskakują mi krosty od zimna.

23. Co ostatnio napisałeś w Smsie?
- Kocham Cię- mężowi.

24. Lubisz ostre przyprawy?
- Wręcz uwielbiam

25. Kiedy ostatni raz brałeś prysznic?
- Chyba na wakacjach, gdyż na codzień preferuje kąpiel w wannie.

26. Czy jesteś bogaty?
- Duchowo jak najbardziej.

27. Jaka jest u Ciebie pogoda?
- Delikatnie prószy śnieg.

28. O której godzinie budzisz się rano
- Jak idę do pracy to o 5.30, a jak mam wolne to koło 7-8

29. Jaki film ostatnio widziałeś?
- "Dzieci Ireny Sendlerowej"

30. Jaki masz dzwonek w telefonie?
- "Okrutna, Zła i Podła"- Enej

31. Gdzie chciałabyś mieszkać?
- W naszym własnym domku, ale to jeszcze trochę potrwa.

32. Ile masz rodzeństwa?
- 1 brata.

33. Komputer stacjonarny czy laptop?
- Zdecydowanie laptop, na dzień dzisiejszy nawet nie mam miejsca na komputer stacjonarny.

34. Co planujesz dziś robić?
- Do 19 będę w siedzieć w pracy, a co będę robić wieczorem to już pisałam.

35. Jaką porę roku wolisz lato czy zimę?
- Obie są fajne, ale chyba wygrywa lato.

36. Od kiedy prowadzisz bloga?
- Tego od ponad roku, ale poprzedniego prowadziłam ponad dwa lata.

37. Co wolisz Hamburgera czy Kebaba?
- I jedno i drugie, ja to mogłabym się odżywiać wyłącznie fast foodami.

38. Jaki jest Twój kolor oczu?
- Zielony.

39. Czy masz zwierzęta?
- Tak. Chomika Jasie.

I to już wszystkie pytania tego tagu. Jeśli ktoś z was ma chęć to zapraszam do wzięcia udziału. Naprawdę fajna zabawa. A może znacie jakieś inne tagi, lub macie ochotę zadać mi pytanie. Jeśli tak to zapraszam do zadawania ich w komentarzu.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.