Zakupy z Croppa

Hej kochani. W pierwszym zamyśle dzisiaj znowu miał być wpis z przeglądem moich kosmetyków, ale pomyślałam że możecie mieć już tego troszeczkę dosyć, więc żeby była jakaś odmiana to przychodzę z wpisem zakupowym. Korzystając z szaleństwa wyprzedaży postanowiłam zrobić mega zamówienie w Croppie. W związku z tym że moje idealne jeansy uległy rozkładowi postanowiłam znaleźć ich następców, dlatego będzie bardzo spodniowo. Niestety nie wiem czy mi tak dupa urosła czy oni mają coś z rozmiarówką, ale nie wszystkie na mnie pasują, zresztą za chwilę powiem wam więcej. Oprócz spodni zamówiłam sobie jeszcze bluzę, ale też nie wiem czy ja oddać, czy sobie zostawić? Oczywiście zamówiłam też coś mężowi i bratu, ale niestety już im to oddałam i zdążyło pochować wszystko do szafy. Także nie przedłużając 4 pary spodni i bluza czas start.

Na pierwszy ogień pójdzie bluza skoro jest jedyną. A jest to kremowa bluza w melanżowy wzór. Muszę przyznać że trochę się nią rozczarowałam gdyż myślałam że będzie to gruby, ciepły ciuch w sam raz na mroźne dni, a jest to taka cieniutka podfruwajka. W życiu nie dałabym za nią 80 zł co było ceną regularną (ja na promocji zapłaciłam za nią 39.99). I do tego ta koronka, na zdjęciu wyglądała naprawdę ładnie, niestety na żywo wygląda jak pożółknięta, wyciągnięta że starej szafy. Nie wiem czy ją zatrzymam czy oddam. Niby leży ok i na wiosnę, oraz wczesną jesień byłaby ok. Tylko czy napewno chcę ją mieć? Muszę się jeszcze z tym przespać.








Kolejną rzeczą z której tym razem jestem mega zadowolona są ciemne spodnie jeansowe. Powiem wam że ostatnio mam deficyt spodni w szafie, a te które mi jeszcze zostały są już bliskie amortyzacji. Długo szukałam jakiś fajnych ciemnych rurek z dziurami, ante spełniają moje oczekiwania. Jeśli chodzi o model to jest to PF765-55j-36, ja swoje mam w rozmiarze 36 i były przecenione za 129,99 na 59,99. Także zakup jak najbardziej na plus.












Nie wiem dlaczego ale od pewnego czasu marzyły mi się również spodnie se ściągaczami. I tu również Cropp przybył mi z pomocą. Mam swoje ciemnoniebieski jeansy że ściągaczami przy kostkach, jest to model PY528-55J-36. Oczywiście również w rozmiarze 36, te z kolei były przecenione ze 119,99 na 59,99, również bardzo dobra cena jak za spodnie.
















Niestety kolejne portki zmuszona będę zwrócić, gdyż pomimo że jest to rozmiar 36 to nie wchodzą na mój tłusty tyłek. A szkoda bo są to świetne spodnie w kolorze klasycznego jeansu z suwakami przy kostkach, oraz delikatnymi przetarciami. Ale jak pójdę do sklepu to zobaczę może mają większy rozmiar, wtedy zamiast oddawać mogłabym je po prostu wymienić. Jeśli chodzi o model to jest to PP408-50J-36 i były przecenione ze 129.99 na 69.99












I na koniec ostatnie jeansy co do których mam mieszane uczucia. Na modelce podobały mi się bardzo i z nimi wiązałam największe nadzieje. Na mnie też nie wyglądają źle, ładnie opinają pupę, są dopasowane ale nie jakoś mega obcisłe, tylko że jakoś tak dziwnie zostały uszyte. Mój Zbyszek się śmieje że jest to typ do jazdy konnej. Kurcze no ładne są i kolor Ok i te frędzelki na końcu. Fajnie by się prezentowały latem do gołych nóg. No ale do kroju mam duże zastrzeżenia, po pierwsze dziwnie się je nakłada, no a po drugie to wydaje mi się że będą się przekręcać. A może któraś z was miała lub nadal ma te spodnie i mogłaby mi coś podpowiedzieć. Będę wdzięczna za każdą wskazówkę. Cena 69,99 ze 129,99 model PJ078-50J-36








No i tyle jeśli chodzi o moje zakupy w tym sklepie. Lubicie robić zakupy on-line w Cropp, bo ja bardzo. Podoba mi się że mogę zamówić coś czego nie ma u mnie na miejscu, a jeśli mi się to nie sprawdzi to możnmożna po prostu zanieść do sklepu i oddać. A wam udało się ostatnio kupić coś fajnego, czy szaleństwo wyprzedaży wogólę na was nie działa? Zapraszam do komentowania.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.