Nivea tonik odświeżający-recenzja

Hej kochani. Dzisiaj znowu przychodzę do was z recenzją produktu. Tym razem będzie to Nivea, a dokładnie tonik odświeżający-recenzja do cery normalnej i mieszanej. Ja kupiłam go na przełomie listopada i grudnia zeszłego roku, ale w związku z tym że miałam jeszcze inne produkty do zużycia to czekał na swoją kolej. No i doczekał się, ale zanim poznacie moją opinię o nim, to najpierw kilka słów od producenta.

Opis producenta:
Nivea tonik odświeżający wzbogacony o witaminę E i Hydra IQ
-tonizuję i usuwa zanieczyszczenia
-zachowuje naturalny poziom nawilżenia skóry
-odświeża i orzeźwia skórę.
Skóra jest głęboko oczyszczona i odświeżona, wygląda zdrowo i pięknie.

Moja opinia.
Bardzo dobry produkt, doskonale oczyszcza moją skórę nie wysuszając jej przy tym, ani nie powodując uczucia pieczenia czy ściągnięcia. Twarz po zastosowaniu go jest przyjemnie gładka i nawilżona. Tak jak obiecuje producent przynosi nam uczucie odświeżenia i orzeźwienia. Na plus oczywiście ładny zapach (typowo Nivea) i wydajność ( używam go od tygodnia, a jak widzicie zużycie jest minimalne). Jeśli chodzi o cenę to mi na mega promocji z Biedronce udało się go wyrwać za niecałe 7 zł. Także polecam.

I to tyle jeśli chodzi o recenzje. Przyznam się wam że uwielbiam produkty z Nivea, zarówno te do pielęgnacji twarzy jak i te do ciała czy włosów. Napewno jeszcze nie raz wrócę do tego produktu. A wy jakich toników aktualnie używacie? Zapraszam do komentowania.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.