Przegląd roku 2016 w fotografiach.

Hej kochani. Tak jak obiecałem wam przy wpisie z waszymi ulubionymi zdjęciami z Instagrama w grudniu dzisiaj przychodzę do was z podsumowaniem 2016 roku. Jakby nie patrzeć to był dla mnie naprawdę dobry rok: przeczytałam mnóstwo ciekawych książek, udało mi się zarobić całkiem dużo pieniążków, w miarę regularnie publikowała coś na blogu ( a w ostatnim miesiącu to już wogólę dałam z siebie wszystko), byłam po raz pierwszy nad naszym polskim morzem, po raz pierwszy również wzięłam udział w wyzwaniu Blogmass. W tym miejscu chciałam też serdecznie podziękować wszystkim którzy czytają mnie tu oraz obserwują na Instagramie. Nie jest was co prawda jakoś bardzo dużo, ale doceniam każdą osobę i czas jaki mi poświęca. Ale żeby już nie przedłużać to zapraszam was do przeglądu zdjęć i życze wam i sobie rok 2017 był jeszcze lepszym rokiem.
















































Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.