Nowy blog lawendowa literatura.

Hej kochani. W związku z tym że mamy już nowy rok to mam dla was niespodziankę, a właściwie nie jest to do końca niespodzianka, bo już część wam jej zdradziłam. Mianowicie od dzisiaj startuje mój nowy blog. A właściwie nie taki nowy, bo swoją premierę miał już bardzo dawno temu, jednak do tej pory nie miałam czasu, ani weny żeby często na nim publikować. Jest tam co prawda trochę mojej twórczości, ale chciałabym żeby tego było więcej. Oprócz mojej twórczości na blogu pojawi się również wyzwanie pt " przeczytam 52 książki w nadchodzącym roku" oraz recenzję książek, płyt, filmów itp. Czyli podsumowując chciałabym aby był to blog bardziej od strony duchowej. Ale mam nadzieję że również przypadnie wam do gustu. Moim założeniem jest aby wpisy pojawiały się przynajmniej dwa razy w tygodniu. Na dzień dzisiejszy zakładam że będzie to środa i niedziela. No cóż, tyle tytułem wstępu. Teraz pozostaje mi już tylko zaprosić was na:http://zlawendowejszuflady.blogspot.com/


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.