Mój zwierzęcy przyjaciel-Jasia

Hej kochani. W związku z tym że ostatnio pojawiło się kilka pytań odnoście mojego chomika to postanowiłam dzisiaj odpowiedzieć na 10 pytań tagu pt: "Mój zwierzęcy przyjaciel". Także jeśli macie ochotę dowiedzieć się co tam u Jaśki to zapraszam do dalszej części wpisu.

1. Jak nazywa się twój zwierzak?
- Tak jak można wywnioskować po tytule Jasia.
2. Jaki to gatunek zwierzaka?
- Chomik dżungarski albinos.
3. Jak długo jest już z Tobą?
- Około 3 miesiące.
4. W jaki sposób trafił on do Ciebie?
- Mamy go od znajomego, który niestety nie mógł go zatrzymać, okazało się bowiem że jego synek jest uczulony na sierść chomika.
5. Ile ma lat?
- Około roku
6. Co jest dziwnego w charakterze Twojego zwierzaka?
- Liże w palce i obgryza paznokcie a także zawsze zaczyna kręcić się w kołowrotku kiedy oglądam filmiki kosmetyczne.
7. Jakie są Twoje relację ze zwierzakiem?
- Nie bardzo rozumiem to pytanie. Ale jest moim zwierzęcym przyjacielem.
8. Ulubione chwilę?
- Kiedy przygląda mi się jak wchodzę do pokoju, oraz jak je mi z ręki.
9. Jak pieszczotliwie wołasz na swojego zwierzaka?
Jaśka, Jasiula, Jasieńka, Jasiek.
10. Wklej jakąś formę swojego pupila.
A proszę bardzo.

Mam nadzieję że chociaż trochę przybliżyła wam historię mojego chomika. Gdybyście mieli jeszcze jakieś pytania to śmiało zadawajcie je w komentarzu. Zapraszam was również do wzięcia udziału w tagu.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.