Moje ulubione konta na Youtube.

Hej kochani. Dzisiaj przychodzę do was z trochę innym, takim bardziej inspirującym wpisem. Ale żeby nie trzymać was już w niepewności to zdradzę że chciałabym opowiedzieć wam o moich ulubionych kanałach na Youtube. Ostatnio w związki z tym że nie mam za bardzo czasu na oglądanie filmów to mogę nie być na bieżąco. Ale jeśli chcecie dowiedzieć się kogo aktualnie oglądam to zapraszam do dalszej części wpisu.

1. "Planeta faktów- dawniej Jacek Makarewicz". Krótkie ale treściwe filmiki zawierające z reguły po 10 przykładów danego zjawiska. Czasami są one pouczające, czasami śmieszne, straszne lub głupie. Taki miły sposób na spędzenie kilku minut z komputerem czy telefonem.


2. "Sprytne Babki". Również krótkie przyjemne filmiki zawierające lifehacki na określony temat. Ja bardzo lubię je oglądać i często czerpię inspirację z ich pomysłów na DIY.


3. "5 Sposobów na...". Taka starsza, męska wersja "Sprytnych Babek" w każdym odcinku mamy 5 pomysłów jak wykonać lub przerobić daną rzecz. Mąż zaraził mnie ich filmikami i często oglądamy je razem.


4. "Polimaty" czyli kanał znanego już chyba wszystkim Radka Konarskiego. Dzięki niemu poznamy wyczerpujące odpowiedzi na pytania z zakresu: biologii, historii czy językoznawstwa. Polecam zarówno młodszym widzom- bo tego nie dowiecie się w szkole, jak i trochę starszym, bo kto by nie chciał zabłysnąć w towarzystwie.


5. "Radzka"- No która z nas nie interesuje się modą, chyba każda, dlatego też z zapartym tchem śledzę filmiki Magdy z których możemy się dowiedzieć: co jest modne w danym sezonie, jak dopasować ubrania do sylwetki oraz dane jest poznać nam historię domów mody, oraz znanych projektantów.


6. "Made by Ruda"- jest również jednym z moich ulubionych kobiecych kanałów. Bardzo pozytywny i inspirujący kanał, dzięki niemu dowiecie się jak uszyć fantastyczne ubrania dla siebie, rodziny i jeszcze coś do domu. Z przygotowanymi przez Anię filmikami nawet największy wróg maszyny jest w stanie się z nią zaprzyjaźnić. Gdyby nie ona w życiu nie podejrzewałabym że jestem w stanie stworzyć coś kreatywnego.


7. "Szusz"- kanał Weroniki cenie sobie że względu na jej porady kosmetyczne, a także za jej codzienne vogi. Kupiłam sobie wiele kosmetyków z jej polecenia i z większości jestem bardzo zadowolona. Tak jak już wspominałam uwielbiam także jej blogi zarówno te z podróży jak i te domowe na których pokazuję jedzenie, zwierzaki lub przekomarzanie się że swoim ukochanym - Tomkiem.


8. "Stylizacje"- podobnie jak u Szusz cenie sobie podejście Karoliny do sfery urodowej. Nie tylko pokazuje kosmetyki czy makijaże. Ale także dzięki się z nami swoją wiedzą na temat pielęgnacji twarzy oraz włosów. Chętnie oglądam także jej DIY. Z niektórych pomysłów nawet już zdążyłam skorzystać.


9. "Mieszkamy Tv"- czyli kanał prowadzony przez Weronikę- Szusz i jej narzeczonego Tomka. Para niedawno kupiła sobie mieszkanie i teraz będzie je remontować oraz urządzać. W związku z tym że my zamierzamy się wziąć za budowę domu to z zapartym tchem śledzimy ich poczynania i czerpiemy inspirację.


10. "Spinka film studio"- wiem że aż wstyd się przyznać, ale tak z zapartym tchem oglądam Blok Ekipę. Ale co ja mogę poradzić na to że to jest tak głupie że aż śmieszne. Także gdyby ktoś z was poczuł potrzebę odmóżdżenia się to gorąco polecam.


I to już wszystkie moje ulubione kanały na Youtube. A wy co oglądacie? Jakie kanały subskrybujecie? Zapraszam do komentowania.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.