Zainspirowana gazetką Rossmann- moja kosmetyczna Wish Lista.

Hej kochani. Podczas ostatniego szybkiego wypadu do galerii udało mi się złapać Rossmannową gazetkę "Skarb" co u mnie jest nie lada wyzwaniem. Dawno już nie miałam okazji wejść do Rossmana, a że względu na moją politykę oszczędności z nowinkami również nie jestem na bieżąco. Ale kilka rzeczy z gazetki zaintrygowało mnie i z chęcią chciałabym je przetestować. Jeśli chcecie wiedzieć co to takiego to zapraszam do dalszej części wpisu.

1. 3w1 żel myjścy, peeling, maseczka "Selfie Project" 13.99/150 ml


2. Oczyszczające plastry na nos "Selfie Project" 9.99/4 sztuki


3. Żel micelarny do stosowania z wodą lub bez "Under Twenty Intense Anti Acne 17.49/200 ml


4. 3w1 preparat do mycia twarzy, peelingu i maseczka "Isana Young S.O.S Clear" 7.99/150ml


5. Przeciwbakteryjne plastry oczyszczające do skóry tłustej i zanieczyszczonej "Isana Young Active 
Clear" 8,99/3 szt.


6 Paski oczyszczające na nos "Cettua Nose Strip" 13.99/6 szt.


7. Lekki krem matujaco-nawilżący "Selfie Project" 15.99/50 ml.


8. Normalizujący maska głęboko oczyszczająca "Tołpa Dermo Face Sebio" 7.49/12ml


9. Marujący puder o działaniu antybakteryjnym "Selfie Project 4EveryMatt" 12,99/9g


10. Puder marujący o działaniu antybakteryjnym "Under Twenty Anti Acne" 16,49/9g


11 L, Oreal maseczki czysta glinka. Do wyboru: detoksykuje i rozświetla- 3 glinki + węgiel, zuszcza i zwęż pory 3 glinki +ekstrakt z czerwonych alg, oczyszcza i matujen3 glinki +ekstrakt z eukaliptusa.


12. Maseczka na dobranoc do twarzy i pod oczy Perfecta Beauty Sleep Mask 9.29/50 ml


13. Szampon do włosów ciemnych John Frieda Brillant Btunette 34,99/ 250 ml
 


14. Esencja odżywcza- odżywka nawilżająco-wzmacniające WS Academy Czarna Orchidea 29,99/250 g


I to już wszystkie inspiracje jeśli chodzi o gazetkę promocyjną z Rossmana. Jak widzicie ja postawiłam głównie na produkty do pielęgnacji twarzy oraz włosów.a wy miałyście już okazję oglądać tą gazetkę? Jeśli tak to co was zaciekawiło? A może chcecie taki wpis tylko z rzeczami nie kosmetycznymi? Zapraszam do komentowania.

*Wszystkie zdjęcia i informację pochodzą  z gazetki "Skarb" nr 02.2017

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.