Paznokcie- wzór ombre + lifehack

Hej kochani. Paznokcie na moim blogu? Od razu czuć że to jakieś święto. Co prawda dziś tylko tłusty czwartek, ale jednak. W związku z tym postanowiłam przyjść do was z moją ulubioną metodą zdobienia paznokci czyli ombre. Ja już od kilku lat wykonuję ją metodą na "gąbeczkę kuchenną" z którą zamierzam was zapoznać. Chciałabym też przetestować jeden z popularnych ostatnio lifehacków czyli, zabezpieczenie skórek klejem szkolnym. Je już wiem jak się sprawdza, ale wy musicie poczekać do końca tego wpisu. Żeby już nie przedłużać to zaczynamy.

Ja do swojego Ombre wykorzystałam:
- klej szkolny w sztyfcie- taki zwykły najzwyklejszy
- gąbeczkę do zmywania
- lakier do paznokci Oriflame Spring Tenderress w kolorze Orange
- lakier do paznokci Revers, Expert Fast Dry (do nabycia w osiedlowej drogerii) w numerze 14
- Spray przyspieszający wysychanie lakieru do paznokci Avon

Wykonanie.
Na paznokcie miałam nałożoną odżywkę więc na skórki i wokół paznokci Nakładam dość grubą warstwę kleju. Następnie paznokcie maluję nakładając dwie warstwy jaśniejszego lakieru do paznokci ( w moim przypadku jest to Oriflame), w oczekiwaniu na wyschnięcie na gąbeczkę do mycia naczyń nakładamy niewielką ilość ciemniejszego lakieru. Stemplujemy gąbeczka górną część paznokcia. Nie trzeba robić tego jakoś dokładnie, gdyż chodzi nam o łagodne przejście kolorów, nie trzeba też uważać żeby nie pobrudzić skórek, gdyż miałyśmy przetestować lifehack z klejem. Tak ozdobione paznokcie spryskuje sprayem przyspieszającym wysychanie lakieru. 




Teraz pora na oczyszczanie skórek i tu miłe zaskoczenie, gdyż patent z klejem naprawdę działa. Zresztą zobaczcie same: lakier wraz z klejem schodzi płatami. Dzięki czemu łatwo i szybko możemy pozbyć się tego co niepotrzebne. Ja napewno będę korzystać z tej metody.


I jak wam się podoba moje zdobienie Ombre? Próbowałyście już kiedyś metody na gąbeczkę? Jeśli tak to jak się u was sprawdza? A może znacie jakieś inne metody zdobienia paznokci, albo inne lifehacki związane z nimi? Jeśli tak to podzielicie nimi w komentarzu?


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.