Moja ubraniowa Wish Lista - wiosna 2017

Hej kochani. Dzisiaj po raz pierwszy w tym roku był już widno jak wychodziła do pracy. Wieczorem też zdecydowanie później robi się ciemno. Mimo że temperatura jeszcze na minusie to w powietrzu czuć już wiosnę. W związku z tym postanowiłam rozejrzeć się trochę wśród wiosennych trendów i oczywiście nie byłabym sobą gdybym nie zakochała się w kilku rzeczach. Co prawda mam już tyle ubrań że szafa się nie domyka, ale warto zaopatrzyć się w coś trendy na nowy sezon, a przynajmniej zainspirować. Także za chwilę zaprezentuję wam moją wiosenną Wish Listę.

1. Jeansowe koszula. Nie odpuszcza w tym roku, muszę kupić sobie jeansową koszulę, gdyż moja dotychczasową woła już o pomstę do nieba. Przeglądając sklepy internetowe zamarzyły mi się o takie:
- koszula ze skórzanymi rękawkami, Ebutik, cena 56,64
- jeansowa koszula z naszywkami, Mohito, 139,99


2. Kurtka jeansowa z naszywkami. Marzy mi się taka od zeszłego sezonu. Nie wiem tylko jeszcze czy ją kupię czy może przerobię którąś ze starych.
- kurtka jeansowa z naszywkami, Mohito, cena 99,99


3. Srebrne buty. Nie wiem co mi się stało, że od kilku sezonów "chodzą za mną" srebrne buty, takie aż metaliczne (wręcz lustrzane) i najlepiej żeby były na grubej podeszwie.
- srebrne adidasy damskie z poduszką powietrzną w pięcie, eButik, cena 74.95

- szare adidasy z metalicznym czubkiem, eButik, cena 49.99

- srebrne adidasy damskie na grubej podeszwie, eButik, cena 49,99

- srebrne metaliczne buty sportowe, eButik, cena 39.95

- buty sportowe srebrne, Youps, cena 29,99


4. Trampki z naszywkami. Bardzo spodobał mi się ten trend z naszywkami. Tak jak w przypadku kurtki nie wiem czy kupować sobie specjalnie takie buty czy po prostu przerobić jakieś zwykłe?
- białe trampki z kolorowymi naszywkami na grubej podeszwie, eButik, cena 58,44


5. Spodnie Boyfriend z przetarciami- czego jak czego ale spodni to nigdy nie mam za dużo. Nie wiem czy to ja jestem taką ofiarą, czy to wszystkie spodnie drą się hurtowo? Jeśli chodzi o moje to w większości grożą trachnięciem, dlatego też mam w pracy zawsze jakąś parę w zapasie.
- ciemnoniebieskie jeansy Boyfriend z przetarciami, eButik, cena 71,45

- niebieskie spodnie Boyfriend z naszywkami, eButik, cena 101,94

- jeansy z przetarciami, House, cena 149,99


6. Plecak. Również od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie plecak. Byłby idealny zarówno na piesze wędrówki, na wakacje, podczas uprawiania sportu jak również do spakowania zakupów.
- plecak jeansowa trashed, Cropp, cena 99,99

- plecak szary z naszywkami, Youps, cena 29,99

- plecak czarny- żółte oczy, Youps, cena 39,99


No i to by było na tyle jeśli chodzi o moje inspiracje. A wy jakimi rzeczami pragniecie zapełnić swoją garderobę przed nadejściem wiosny? Udał wam się wypatrzyć coś interesującego? Jeśli tak to poproszę o linki w komentarzu. Może i ja się czymś zainspiruję.

*wszystkie zdjęcia pochodzą ze stron internetowych wyżej wymienionych sklepów.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.