Przez żołądek do serca-bezy

Hej kochani. W związku z tym że niedługo będziemy obchodzić walentynki to pomyślałam że niektóre z was chciałyby zrobić coś pysznego dla swoich sympatii. A będą to szybkie i proste w wykonaniu bezy. Jeśli ktoś martwi się że sobie z nimi nie poradzi to zdradzę wam że ja robiłam je po raz pierwszy w życiu. No to do dzieła.













Składniki (na około 36 bez)
-2 białka
- 100 gram cukru
- szczyptą soli








Wykonanie:
Białko ubić ze szczyptą soli na sztywną masę. Dalej ubijając dodawać stopniowo cukier. Gdy białka będą dobrze ubite a cukier się rozpuści przełożyć masę do rękawa cukierniczego, lub szprycy z ozdobną końcówką. Wyciskać bezy bezpośrednio na blachę wyłożoną pergaminem do pieczenia. Piec w nagrzanym piekarniku w temperaturze 110 °C przez około 60-100 minut.

No i jak udało się wam? Bo mi jak możecie zobaczyć poszło całkiem dobrze. No ale to było proste jak konstrukcja młotka. A wy znacie jakieś inne proste przepisy? A może chcecie żebym ja wam coś jeszcze zaproponowała? Zapraszam do komentowania.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.