Projekt denko- luty 2017

Hej kochani. W zeszłym tygodniu trochę się opuściłam i nie dostałam dwóch wpisów, ale było to spowodowane nadmiarem pracy. Obiecuję że postaram się aby coś takiego więcej się nie powtórzyła. Dlatego dzisiaj jak co miesiąc przychodzę do was z projektem denko. W tym miesiącu jakoś słabo poszło mi zużywanie produktów, tak więc mam wam do pokazania tylko 4 rzeczy. Może następny miesiąc okaże się lepszy. A zaraz zobaczycie co tam zdenkowałam.

Jako pierwsza tradycyjnie już o mnie pasta do zębów: Colgate Triple Action. Bardzo lubię ten produkt. Myje zęby, pieni się, pozostawia na długo świeży oddech i nie jest droga- ja kupuję ją po 1,50 zł. Jedyny minus to mała wydajność, wystarcza mi na 2-3 tygodnie. Ale czego chcieć więcej za taką cenę?







Kolejnym produktem który udało mi się zużyć są płatki kosmetyczme z Lulu. To też już któreś kolejne moje opakowanie. Są tak dobre jak te z Biedronki, więc stosuję je zamiennie. Miękkie i delikatne, nie wychodzą z nich włoski, ani się nie rozwarstwiają. No więc czego chcieć więcej. Nie są też drogie, za 120 sztuk musimy zapłacić 3,25.







Następny produkt również mogliście już niejednokrotnie oglądać na moim blogu. A jest to płyn do kąpieli z Avon. Tym razem miałam tą mniejszą-500 ml pojemność o zapachu bzu. Oboje ze Zbyszkiem bardzo lubimy te płyny do kąpieli. Są gęste, dobrze się pienią, cudownie pachną i starczają na bardzo długo. Nic tylko używać.













Ostatnim produktem jeśli chodzi o projekt denko jest serum przywracające równowagę skóry Swedish Spa z Oriflame. Robiłam oddzielną recenzję tego produktu ma moim blogu i jak wiecie nie byłam z niego zadowolona. Jeśli chodzi o moje zdanie to był zdecydowanie za słaby jak na serum. Słabo nawilżał i odżywiał, nie nadawał się też pod podkład, gdyż strasznie się rolował. Ale może to kwestia mojej bardzo suchej skóry.





I to już wszystkie moje lutowe zużytki. A wam co udało się zdenkować w ostatnim czasie? Trafili wam się jacyś ulubieńcy? Zapraszam do komentowania.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.