Ciasto z kawą rozpuszczalną.

Hej kochani. Dzisiaj naszła mnie ochota na coś słodkiego, a w związku z tym że przyjęłam bardzo restrykcyjną politykę oszczędności a barek świeci pustkami to postanowiłam upiec ciasto. Stwierdziłam że mam ochotę na ciasto kawowe. Szybko porównałam listę potrzebnych składników z zawartością mojej szafki, stwierdzając że wszystkie są obecne przystąpiłam do działania. Jeśli również macie ochotę na tanie i proste w wykonaniu ciasto to zapraszam do dalszej części wpisu.

Potrzebne składniki:
- 1/3 szklanki mleka
- 12 łyżeczek kawy rozpuszczalnej
- 1 szklanka mąki
- 3/4 szklanki cukru
- 1/2 szklanki oleju
- 3 jajka
- 2/3 łyżeczki proszku do pieczenie
- cukier puder do posypania
 

Wykonanie:
Kawę zalewamy gorącym mlekiem i odstawiamy do wystudzenia. Jajka miksujemy z olejem, następnie dodajemy cukier, oraz rozpuszczoną kawę, mieszamy i dodajemy suche składniki: czyli mąkę i proszek do pieczenia. Wszystko razem mieszamy do połączenia się składników, a następnie gotową masę przelewamy do formy keksówki. Pieczemy ciasto około 45 minut w temperaturze 170°C. Wystudzone posypujemy cukrem pudrem. Smacznego.

I tak jak obiecywałam po raz kolejny jest łatwo, szybko i tanio. Gorąco zachęcam was do przygotowania takiego ciasta, będzie idealny na babski wieczorek do wina lub kawy. A wy znacie jakieś proste i tanie przepisy na ciasta? Ciasteczkowy potwór jakim jestem z chęcią wszystkie wypróbuje.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.