Nowości u lawendowej bielizniarni-marzec 2017

Hej kochani. Wczoraj zrobiłam dla was przegląd ulubionych zdjęć z Instagrama, a dzisiaj pora na ostatni z moich comiesięcznych wpisów. Tym razem będą to nowości. Dla przypomnienia są to rzeczy które dostałam, wygrałam, lub sama sobie kupiłam. Od razu powiem że w tym miesiącu byłam jakoś mało kreatywna i mam wam do pokazania tylko 3 rzeczy. Byłyby 4, ale jedna jeszcze do mnie idzie i jakoś dojść nie może. Ale żeby już nie przedłużać to zaczynamy:

Na pierwszy ogień idzie zapalniczka benzynowa którą dostaliśmy od mojej mamy. Oczywiście ten gadżet wędruje do Zbyszka bo on uwielbia takie rzeczy.















Następny gadżet również dostaliśmy od mojej mamy, a jest to kubek termiczny. Czerwone tło które widzicie na zdjęciu jest wyjmowane i zamiast niego możemy włożyć jakieś zdjęcie, lub cytat motywujący. Oczywiście kubeczek jest dla mnie.















I ostatnią rzeczą jest zegarek Casio,który Zbyszek wybrał sobie za punkty w programie PM plus. Co prawda ma już jeden, ale mówi że ten będzie wyjściowy. Jak za darmo to niech ma, a co mu będę żałować.









I to już wszystkie nowości jakie pojawiły się u mnie w marcu. Mam nadzieję że kwiecień okaże się dla nas szczęśliwszy i bardziej gadżetowy. A wam udało się przez ostatni miesiąc wzbogacić o coś nowego? Jeśli tak to pochwalcie się w komentarzu.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.