Makijaż z okazji Dnia Kobiet.

Hej kochani. Dzisiaj przychodzę do was z wpisem który obiecałam wam już jakiś czas temu, a jest to moja propozycja makijażu z okazji Dnia Kobiet. Trochę odkładałam ten wpis, ale w związku z tym że czas goni, a święto pań już za kilka dni to postanowiłam się przemóc i wreszcie jakoś ładnie się dla was umalować. Ale zanim zobaczycie co takiego wymyśliłam, to najpierw chciałabym żebyście zapoznały się z listą kosmetyków których użyłam do wykonania tego makijażu.

1. Podkład Oriflame The One Illuskin Foundation- ja mam go w odcieniu Fair Nude.

2. Puder Avon Ideal Flawelles w odcieniu fair- a raczej jego resztka.

3. Róż do policzków fully rose.

4. Zestaw do podkreślania brwi- Oriflame The One Eyebrown kit ( upaprane opakowanie i wosk, ble)

5. Szablon do brwi z Avon. W tym makijażu użyłam tego o numerze 4.

6. Baza pod cienie do powiek z Avon.

7. Cień do powiek Madam Cosmetics w numerze 99. W przypadku tego makijażu nakładałam go palcem.

8. Tusz do rzęs Oriflame The One featherlight w odcieniu Prune.

9. Szminka w kolorze czerwieni wpadającej w róż. Jeśli chodzi o firmę to jest to jakaś No Name, kupiona w osiedlowej drogerii.









I oto mój makijaż. Mam nadzieję że się wam podoba. Zachęcam was żebyście również stworzyły swoją propozycję makijażu z okazji Dnia Kobiet i podesłania mi linka w komentarzu. A chętnie go zobaczę.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.