Mini zakupy.

Hej kochani. Dawno nie było ma moim blogu wpisu z zakupami. Tym razem również nie planowałam go robić bo mam wam do pokazania tylko 3 rzeczy. Jednak jest dopiero początek miesiąca i szczerze mówiąc wątpie żebym dotrwała do wpisu z nowościami nie używając ich. Nie będą to jakieś super rzeczy, ale myślę że jednak będziecie chcieli zobaczyć co mam wam do pokazania. No to zaczynamy.

Pierwszą rzeczą którą kupiłam jest gąbka do kąpieli. Niestety moja poprzednia zużyła się do tego stopnia ze zrobiła się w niej dziura. W związku z tym że nie mam zamiaru inwestować w drogą gąbkę to postanowiłam przygarnąć taką najtańszą z Tesco za 0.89 groszy. Mam nadzieję że trochę mi posłuży.














Kolejną rzeczą ma którą się skusiłam były płatki kosmetyczne. Zdecydowałam się na trójpak z Biedronki, gdyż mój zapas płatków to tylko jedna paczuszka i to w dodatku otwarta. A bardzo lubię te płatki to czemu ich nie wziąć?















I ostatnią rzeczą jaką również nabyłam w Biedronce jest książka. Skusiłam się na pozycje Katarzyny Bereniki Miszczuk pt: " Ja Diablica". Czytałam już "Szeptuche" tej autorki i bardzo przypadła mi do gustu. A w związku z tym że książka kosztowała jedynie 9.99 to czemu nie? Taki mój prezent z okazji Dnia Kobiet.












I to już wszystkie moje nowości. Jak widzicie nie ma tego dużo. Ale teraz kiedy wam je pokazałam mogę już ich używać. I nie zapomnę o nich przy nowościach. A wy ostatnio kupiłyście sobie coś nowego? Jeśli tak to pochwalcie się koniecznie w komentarzu.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.