"Tag na Dzień Dobry"

Hej kochani. Witam was w ten ponury, deszczowy wiosenny dzień. Nie wiem jak wy, ale ja strasznie nie lubię takich dni. Nic mi się wtedy nie chce. Dlatego też dzisiaj po raz kolejny przychodzę do was z luźnym wpisem- "Tagiem na Dzień Dobry". Wiem że niektórzy z was bardzo lubią moje tagi więc zapraszam do czytania.

Tag na Dzień Dobry:

1. Czym jest dla Ciebie piękno?
- Moim zdaniem jest to każdy przejaw niesamowitości w zwykłym, szarym świecie. Pięknem może być przyroda, muzyka, literatura, uroda jak również wiele innych rzeczy.

2. Jakim obrazem/zdjęciem/aforyzmem wyraziłbyś swój dzisiejszy humor?

3. Jaki jest Twój sposób na udany poranek?
- Kawa i coś słodkiego:)

4. Robisz makijaż codziennie?
- Jeszcze nie zwariowałam:)

5. Jaka jest Twoja ulubiona marka kosmetyczna?
- Nie mam jednej ulubionej ale często sięgam po kosmetyki z Nivea, Ziaja czy Oriflame.

6. Z czego składa się Twoja kosmetyczka?
- z dużej ilości pielęgnacji i kulki sztuk sprawdzonej kolorówka.

7. Gdzie najczęściej szukasz inspiracji?
- Chyba jak każdy: film, seriale, kolorowe magazyny, Youtube, czasami zgapie coś od kogoś na ulicy.

8. Jakie 3 rzeczy chciałabym zmienić na świecie.
- żeby ludzie nie umierali.
- żeby nikt nie był głodny, chory a i samotny.
- żeby ludzie się wspierali, a nie non stop hejtowali.

9. Jaką cechę charakteru w sobie lubisz?
- Oszczędność

10. Jaki jest najlepszy sposób by czuć się dobrze we własnym ciele?
- Dążyć do perfekcji, zmieniać się tak żeby być idealnym, a jeśli czegoś nie można zmienić to po prostu zaakceptować to.

11. Jeśli miałbyś możliwość cofnięcia czasu, lub zobaczenia przyszłości to zdecydowałbyś się użyć którejś z tych opcji?
- Powrót do przeszłości bardzo mnie kusi, tylko nie wiem czy jest to komuś aż tak potrzebne.

12. Jakimi trzema słowami opisałbyś swoje życie.
- Praca
- Wyzwania
- Nadzieja

13. Skąd pomysł na założenie bloga?
- To już mój drugi blog. A skąd pomysł? Kiedyś oglądałem na Youtube dziewczynę która prowadziła bloga i tak się zaczęło.

14. Jak dużo czasu poświęcasz blogowi?
- To zależy od dnia, ale średnio na wpis potrzeba 2-3 godzin.

15. Co lub kto daję Ci największą motywację do prowadzenia bloga?
- Jeśli w moim życiu dzieję się coś pozytywnego. Np uda mi się coś wygrać, albo zarobić jakieś pieniążki (za które mogę kupić rzeczy do testów i DIY)

16. Co jest/było twoim największym sukcesem w blogowanie?
- Zdecydowanie Blogmass- kiedy dodawała po dwa wpisy dziennie. Myślałam że nie dam rady, ale jakoś się udało. No i jestem z siebie dumna.

I to już cały Tag. Mam nadzieję że tym razem także udało wam się dowiedzieć o mnie czegoś nowego. A jeśli ktoś ma ochotę to zapraszam do wzięcia udziału na swoim blogu, lub w komentarzu- jeśli ktoś nie posiada bloga.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.