Makijaż inspirowany wiosną.

Hej kochani. Kalendarz wskazuję że niedługo obchodzić będziemy "Pierwszy Dzień Wiosny". Ale niestety pogoda u mnie pozostawia wiele do życzenia: pada i jest mega zimno. Aż nie chce się wychodzić na dwór. Dlatego też aby poprawić humor sobie i wam przychodzę dzisiaj z makijażem inspirowanym wiosną. Będzie to bardzo kolorowy makijaż, taki trochę z przymrużeniem oka. Tradycyjnie najpierw zobaczycie kosmetyki których do niego użyłam, a potem efekt końcowy. No to zaczynamy.

Kosmetyki:

1. Podkład Oriflame The One Iluskin Foundation w odcieniu Fair Nude

2. Puder pyłkowy Oriflame The One w odcieniu Light.

3. Zestaw do podkreślania brwi Oriflame The One, jak zwykle użyłam tylko tego ciemniejszego cienia i szablon do podkreślania brwi z Avonu, po raz kolejny wybrałam wzór nr 4.

4. Baza pod cienie z Avonu.

5. Paletki cieni: po lewo Bravo Girls- mega prehistoryczna paleta, moja pierwsza, ale do kolorowych, zwariowanych makijaży nadaje się w sam raz, po prawej paleta z Vibo Diva's Make up kid- jest to jakaś edycja limitowana, dostałam ją od podczas wymianki z jedną dziewczyną jeszcze na poprzednim blogu.

6. Ostatnio mój ulubiony tusz Oriflame The One Featherlight w kolorze Prune.

7. Pomadka z jeansowej kolekcji Avon Colour Trend w odcieniu Jean Queen.

A oto mój makijaż, którego głównym elementem są kolorowe, pstrokate oczy.



I jak wam się podoba taka zabawa z makijażem? Zachęcam wszystkich do stworzenia takiego makeup'u inspirowanego pierwszym dniem wiosny. Im więcej kolorów tym lepiej. Zapraszam do komentowania.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.