Oriflame Feet Up- Foot Spray Colling Brezze Mint & Kiwi- Recenzja

Hej kochani. Dziś po raz kolejny przychodzę do was z recenzją i po raz kolejny będzie to recenzja produktu z Oriflame. Tym razem będzie to dezodorant do stóp z miętą i kiwi Feet up Colling Breeze- który jak wiecie mam dopiero od niedawna, jednak już zdążyłam go przetestować. Produkt ten kupiłam głównie z myślą o odświeżaniu zarówno stóp jak i mojego obuwia, oraz nadania im ładnego zapachu. Ale zanim dowiecie się jak sprawdzi się u mnie to najpierw kilka słów od producenta.

Słowa producenta:
Kojąco chłodzący dezodorant do stóp z Oriflame Feet Up Colling Breeze Foot Spray utrzymuję długotrwałe uczucie świeżości z ekstraktem z mięty i kiwi.

Moja opinia:
Podoba mi się delikatny i świeży zapach dezodorantu. Niestety nie utrzymuję się jakoś długo. Produktu bardzo łatwo się używa, aplikator się nie zacina i działa nawet pod kątem. Od razu powiem że produkt nie nadaje się do zasmrodzonych butów, ani mega spoconych stóp. Nie sprawi że mega smrody będą pięknie pachnieć. Przed użycie trzeba wyprać buty i umyć giry. No sorry, kosmetyk ma jedynie delikatnie odświeżać. Ja stosuję go aby po nocy odświeżyć moje stopy i przed włożeniem butów.

Podsumowując uważam że produkt jest bardzo fajny i warto go mieć, ale nie jest niezbędny, więc można bez niego żyć. Jeśli o mnie chodzi to lubię takie produkty odświeżające buty pomiędzy praniami. Pamiętajcie jednak że nie zastąpi on prania. A wy używacie tego typu produktów? Zapraszam do komentowania.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.