Krem na dzień Optimals Even Out SPF 20 do skóry z przebarwieniami- recenzja

Hej kochani. Dzisiaj znowu przychodzę do was z recenzją, a sprawcą tego jest krem na dzień z Oriflame Optimals o którego miałam sporo pytań. W związku z tym że potestowałam go już trochę to mogę się już wypowiedzieć na jego temat. Ale zanim poznacie moją opinię, to najpierw kilka słów od producenta.

Słowa producenta:
Aby wyrównać koloryt skóry naukowcy Oriflame stworzyli formułę Optimals Even Out, opartą na wyjątkowym składniku: Rumax Active pozyskanym z ekstraktu ze szczawiu, wchodzącym w skład ekskluzywnej, opatentowanej technologii 50:50
* Rumax Active- specjalnie opatentowany składnik, występujący jedynie w serii Even Out, który hamuję produkcję melaniny odpowiedzialny że nierówny koloryt cery.
* Lingon 50:50 wysokiej jakości technologia ochronna pozyskiwana z silnie działającego składnika o Szwedzkim rodowodzie, borówki brusznicy, który chroni skórę przed działaniem wolnych rodników. Formuła Even Out, redukuje widoczność istniejących na skórze przebarwień, zapobiega powstawaniu nowych.
* Filtr SPF 20- chroni skórę i zapobiega powstawaniu nowych przebarwień.
Widoczne efekty: jaśniejszy i bardziej promienny koloryt cery po upływie 4 tygodni.

Moja opinia:
Po tygodniowym używaniu produktu mogę stwierdzić że wszelkie przebarwienia na mojej twarzy stały się mniej widoczne. Wraz z usuwaniem przebarwień również cała twarz staje się jaśniejsza. Przez co mąż widząc mnie bez makijażu pyta czy aby na pewno dobrze się czuję, bo jakąś taką blada jestem. Nie wiem jeszcze czy przebarwienia znikną do końca, czy tylko odrobinę się rozjaśnia. Tak jak obiecuję producent podczas stosowania kosmetyku nie zauważyłam żeby pojawiły się jakieś nowe przebarwienia, ale zobaczymy jak sprawdzi się przez cały dzień na intensywnym słońcu. Jeśli chodzi o sam produkt to pomimo tego że jest dość gęsty bardzo łatwo się go rozprowadza, nie roluje się, więc jest dobry pod makijaż. Ma bardzo przyjemny drogeryjny zapach. Duży plus za spore-50 ml opakowanie, oraz niewielką cenę. Na promocji około 19.99.

Podsumowując gorąco polecam ten krem. Powiem wam w sekrecie że czaję się też na wersję na noc. Ale póki co mam mnóstwo innych wydatków. A może któraś z was także używała tego produktu. Jeśli tak, to jak się u was sprawdził? Zapraszam do komentowania.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.