Organic Shop- wspaniały jedwab- upiększający żel pod prysznic- recenzja

Hej kochani. Dzisiaj po raz kolejny przychodzę do was z recenzją. Tym razem poznacie moją opinię o produkcie firmy Organic Shop, a dokładnie będzie to upiększający żel pod prysznic- wspaniały jedwab. Jednak zanim zapoznam was z moim zdaniem o nim to najpierw kilka słów od producenta. No to zaczynamy.

Słowa producenta:
Upiększający żel pod prysznic przywróci Twojej skórze młody wygląd i sprawi że stanie się ona jedwabista i gładka. Zdecydowany zapach lotosu zapewni uczucie komfortu i ukoi po całym dniu. Organiczny ekstrakt z kwiatu lotosu nawilża i wygładza skórę czyniąc ją delikatną i elastyczną. Organiczne masło shea dostarcza skórze dobroczynnych pierwiastków które odmładzają i przywracają jej równowagę.

Moja opinia.
Jeśli chodzi o firmę Organic Shop to jest to mój drugi kosmetyk od nich. O poprzednim-balsamie do ciała również napisałam na blogu. Jeśli chodzi o ten żel to z tego co zauważyłam nie wysusza skóry, ani jej nie podrażnia. Ja od żelu pod prysznic nie wymagam dużo: ma myć, pienić się i dobrze by było gdyby ładnie pachniał. Ten myje, dość słabo się pieni, ale myślę że ma to związek z brakiem SLS, a jeśli chodzi o zapach to nie wiem dlaczego, ale wszystkie produkty tej firmy pachną mi jak gotowa mieszanka do wyrobu ciasta. Ale na szczęście zapach nie utrzymuję się długo, więc nie jest to jakiś duży problem. Podsumowując
z czystym sercem mogę polecić ten produkt.

I to tyle jeśli chodzi o moją opinie na temat tego żelu. A wy czego aktualnie używacie? Zapraszam do komentowania.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.