Zwykły dzień ze mną.

Hej kochani. Dzisiaj postanowiłam ze przygotuję dla was trochę inny wpis, tak jak możecie przeczytać w tytule będzie to jeden dzień ze mną. Będzie to zbiór fotografii z różnych pór dnia, dzięki którym będziecie mogli zobaczyć co robię. Jeśli spodobają wam się tego typu wpisy to obiecuję robić je częściej np raz w miesiącu. No to zaczynamy.

* 7.39 pobudka. Miejmy nadzieję że będzie to Dobry Dzień.

* no niestety 30 milionów w Lotto nie udało się wygrać.

* tonizujemy twarz

* woda na herbatę już się gotuję. Dzisiaj pije mój numer 1 z Biedronki czyi Intensitea truskawka i agrest

* na śniadanko kanapki z serkiem Brie

* czy wy też macie manie kupowania rzeczy z krótkim terminem w Tesco?

* odrobina perfumy przed wyjściem. Dziś mam kilka spraw do załatwienia więc użyje mojej "urzędowej" Love Betty.

* 8.28 no i wychodzę

* 10.30 ja już w domku. Biorę się za sprzątanie.

* 12.00 pora na drugie śniadanie. Dzisiaj mam gotową kanapkę- dostałam za Free w pracy, kawe i góralka mlecznego.

* Do drugiego śniadania szybki przegląd Instagrama.

* Dostałam nowe zamówienie z Oriflame- to trzeba zapisać.

* Prezent dla Zbyszka na piątkowe imieniny, mam nadzieję że wytrzymam i nie dam mu wcześniej.

* Robię wpis na bloga z mega badziewnym produktem.

* Mąż nareszcie wrócił z pracy -pora mu podać obiadek. Dobrze że został barszcz biały z poniedziałku to nie trzeba było gotować.

* Już wieczór, ja wykąpana przepisuję wpis na czysto.

* No i oczywiście nie obyłoby się bez Youtuba.

* Czas na odrobinę muzyki przed snem

* Ja już przytulam się do poduszki. Dobranoc kochani

I taki oto mój cały dzień. Teraz tak w sumie myślę że nie pokazałam wam nic ciekawego. Napiszcie czy podobają wam się takie wpisy i czy chcielibyście ich więcej? Zapraszam do komentowania.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.