Konkurs na 1000 odsłon bloga.

Hej kochane. Nawet nie zauważyłam że mój blog dorobił się już 1000 odsłon, jestem niesamowicie dumna z siebie i z was. Zdaje sobie sprawę że nie byłam najlepszą blogerką, częściej mnie nie było niż byłam. Ale nie zawsze wszystko da się zorganizować. Mój blog ma już ponad 10 miesięcy, a ja w tym czasie dodałam dla was prawie 100 wpisów. Postanowiłam więc że czas na konkurs. Mam nadzieje że tym razem pójdzie nam lepiej niż przy pierwszym konkursie. Najpierw trochę o nagrodzie.

Do wygrania w konkursie jest, a raczej są kosmetyki Oriflame z serii Bright Bouque, a dokładniej możecie wygrać: krem pod prysznic, oraz krem do rąk o pięknym kwiatowym zapachu.

A teraz co należy zrobić:

Po pierwsze obserwować mojego bloga lub instagramie.
Po drugie udostępnić post na swoim blogu lub instagramie (wystarczy zdjęcie nagrody i link do wpisu).
Po trzecie napisać pod tym wpisem jaki jest wasz sposób na jesienną depresję.

Konkurs trwa do końca listopada. Do 6 grudnia wybiorę osobę do której trafi przedstawiony wyżej zestaw kosmetyków.

Uwaga jeśli będzie bardzo dużo zgłoszeń to wybiorę jeszcze dwie osoby do których powędrują mini kremy do rąk, także wszystko zależy od was.

Pozdrawiam i życzę wygranych, nie tylko w moich konkursach.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.