Moje biedronkowe nowości.

Hej kochani. Pamiętacie jak mówiłam że biedronka to zło, a zakupy w niej to już wogóle? Tym razem również popełniłam tę zbrodnie. W mojej ulubionej biedronce była dość spora przecena na artykuły przemysłowe, które kiedyś były w ofercie. Niektóre były przecenione nawet o 75%. Także nie byłabym sobą gdybym wyszła z pustymi rękami. To i tak coś że przyniosłam tylko 4 rzeczy. A są to:

Płyn Micelarny 3 w 1 z Garnier dla skóry wrażliwej, w wersji mini. Dużo mówi się o tych kosmetykach zarówno na YouTube, jak i na blogach, dlatego też postanowiłam go wypróbować, i postawiłam na mini pojemność ( chociaż nie wiem czy 125 ml to aż tak mało). Ale gdyby mi się nie sprawdził to nie będę się musiała z nim aż tak długo męczyć. Jego koszt to 3.99













Kupiłam też tonik odświeżający z Nivea, dla cery normalnej i mieszanej. Jak wiele z was już wie ja uwielbiam kosmetyki firmy Nivea. Wiele z nich jest moimi ulubieńcami. Dlatego też gdy zobaczyłam ten tomik w cenie 3.50 za 200 ml to już nic nie mogło mnie powstrzymać przed wzięciem go. Tym bardziej że kiedyś już miałam ten tonik i sprawdził mi się bardzo dobrze. Była to chyba jedna z lepszych okazji w moim życiu.












Następnym zakupem są materiałowe kapcioszki. Były tak słodkie, milutkie i cieplutkie że aż żal było ich nie wziąć. Ja już widzę je na moich stopach podczas świątecznej przerwy, np do jakiegoś weekendowego kombinezonu z reniferami. Są w sam raz na leniwy dzień w piżamce. Jeśli zaś chodzi o cenę to przyszło mi za nie zapłacić niecałe 5 zł.








I ostatnim moim zakupem są ściereczki kuchenne. Ostatnio stwierdziłam że chyba podobają wam się moje kulinarne wpisy, a ja nie mam ładnych rzeczy żeby to jakoś wyglądało na zdjęciach. A te ściereczki są naprawdę przyzwoite, grube i porządne. Wykonane w 100% z bawełny dzięki czemu będą nie tylko dekoracją, ale też przydadzą się do sprzątania kuchni. Także myślę że jeszcze nie raz je zobaczycie. Cena za 2 szt to niecałe 7 zł.








 

Kochane moje to już wszystkie moje zakupy. Jak widzicie ceny są rewelacyjne. A u was w biedronce też są takie mega przeceny? Jeśli tak to co udało wam się upolować? Zapraszam do komentowania.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.