Suchy szampon Oriflame HairX Pure Balance-recenzja.



Hej kochani. Dzisiaj znowu przychodzę do was z recenzją. Ale co ja poradzę na to że wy chyba lubicie moje wpisy o tej tematyce, a i ja polubiłam robienie ich dla was i testowania dla was nowych produktów. Ale dzisiaj mam dla was produkt który po raz drugi gości w mojej kosmetyczne i chyba już ostatni. A dlaczego to dowiecie się już w dalszej części postu. No tak wszystko dobrze tylko zapomniałam wam napisać z czego recenzją przychodzę. A będzie to "Oriflame HairX Pure Balance- czyli suchy szampon. Ale zanim ja się o nim wypowiem to najpierw kilka słów od producenta.

Co nam obiecuje producent?
Pure Balance- świeżość na dłużej. Zawiera system normalizujący by natychmiast rozprawić się z nieestetycznym wyglądem przetłumaczonych włosów.

Moja opinia:
Tak jak wspomniałem jest to już drugie moje opakowanie tego produktu. Pierwsze zużył
am w całości i byłam z niego bardzo zadowolona, więc od razu zamówiłam drugie i bardzo się rozczarowałam. Nie wiem czy zmienili coś w recepturze, czy może moje włosy już się do niego przyzwyczaiły, ale nie działał już na mnie tak dobrze. Prawdę mówiąc prawie w ogóle już nie działa. Spryskuje włosy dość obficie, ale nie widać efektu odświeżenia ani zmatowienia. Włosy nadal wyglądają na przetłuszczone, a dodatkowo jeszcze są sklejone. Moje pierwsze opakowanie oprócz działania lubiłam właśnie za świeży i intensywny zapach. Wprawdzie zapach pozostał, ale jest praktycznie nie wyczuwalny. Przy rozpylania produktu zamiast skrobi która ma za zadanie pochłaniać nadmiar sebum i odświeżać włosy wydobywa się jakaś mokra substancja, która tylko tak jak wspomniałem skleja włosy. Ja już więcej nie kupię tego produktu, nie jest on ani duży, bo ma tylko 150 ml, ani wydajny (wystarcza na około 6 razy), ani tani- koszt bez promocji to 25 zł (mi udało się go wyrwać za niecałe 16 zł). Także jak pewnie zauważyliście nie ma on dobrego stosunku jakości do ceny.

A wy jakiego suchego szamponu używanie? A może używałyście już recenzowanego przeze mnie produktu? Jeśli tak to co o nim sądzicie? Sprawdził się wam czy tak jak ja nie byłyście z niego zadowolone? Zapraszam do komentowania.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.