Moje zamówienie z Oriflame-katalog 16

Moje zamówienie z Oriflame-katalog 16

Hej kochani. Dzisiaj znowu przychodzę do was z zakupami. Ja szaleje, a mój portfel świeci pustkami.ma święta za pasem. Na swoje usprawiedliwienie mam to że większość z zamówionych rzeczy jest na prezent. Także ostrzegał że moje zamówienie może wydać wam się trochę dziwne. Ale to zaraz wszystkiego się dowiecie.

Na pierwszy ogień pójdą mydełka dla dzieci. Jak widzicie zdecydowałam się na jedno z serii "Gdzie jest Dory", oraz dwa z " Gwiezdnych wojen". Kto ma dzieci ten wie jak trudno jest nakłonić je aby umyły rączki. Myślę że takie kolorowe i pachnące mydełka sprawia że czynność ta stanie się dla nich przyjemniejsza. My zamierzały je podarować naszym chrześniakom, oraz siostrzyczce jednego z nich. Koszt jednego mydełka to 4.99





Pozostając nadal przy naszych ukochanych milusińskich to zamówiłam im również żele pod prysznic. Tak jak w przypadku mydełek jeden jest z serii "Gdzie jest Dory", a dwa z serii " Gwiezdne Wojny". Także będą miały komplet. Przyznam się że ten z serii "Gdzie jest Dory?" pachnie tak słodko, że sama bym go sobie kupiła. Cena za sztukę w przypadku obu produktów to 14.99






Teraz będzie hit jeśli chodzi o świąteczną ofertę Oriflame. A mowa tu oczywiście o mydełko Spicy Citrus. Wziełam jedno dla siebie i dwa dla pewnych młodych panienek z rodziny. Jest świetne jako dodatek do prezentu, lub mały prezent np. na Mikołajki. Nie dość że wygląda bardzo ładnie, to jeszcze pięknie pachnie cytrusami. Cena mydełka to 2.99.






Następną zakupioną rzeczą jest składana szczotka do włosów. Była ona co prawda dostępna w ofercie dla konsultantów (ale jak zmolestujecie swojego konsultanta to pewnie nie będzie robił zbytnich problemów i wam ją zamówi). Ja dorzucę ją do prezentu jakiejś strojnisi. Napewno będzie zadowolona, tym bardziej że będzie mogła złożyć ją i zabrać do szkoły. Koszt szczotki to niecałe 6 zł.





Ostatnim już produktem zamówionym w katalogu jest podkład z The One. Ja ciągle jeszcze szukam podkładu idealnego, a ten był w super cenie 14.99 więc postanowiłam go wypróbować. Zdecydowałam się na kolor fair nudę. Na pierwszy rzut oka wydaje się super, ale jak go trochę poużywam to chętnie podzielę się z wami moją opinię.













To już wszystkie moje kosmetyki jeśli chodzi o katalog 16. Jak widzicie niby jest tego sporo, ale sobie zamówiłam tak naprawdę tylko 2 rzeczy. A wy robiłyście już zamówienie? Jeśli tak to na co się skusiłyście? Zapraszam do komentowania.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.