Moja nowa organizacja biurka.

Hej kochani. Jak już pisałam wam kilka dni temu, postanowiłam zorganizować swoje biurko. Ostatni raz robiłam to jakoś na początku roku, kiedy postanowiłam że będę prowadzić bloga. Przyznam się że do porządków skłonił mnie lekki bałagan, jaki się przez ten czas zrobił, oraz nowy zakup jakim był przedłużacz. Przy moich październikowych nowościach żaliłam się wam że w miejscu gdzie dla was piszę nie mam ani jednego gniazdka, ale spoko, teraz już mam. Od razu jak go kupiłam to chciałam zrobić reorganizację, ale z braku czasu jest dopiero dzisiaj. Także skoro się udało to zapraszam do fotorelacji z przed i po. Miłego oglądania.

Przed:

 ################################################################################


Po:

 

Komentarze

  1. Świetny pomysł. Dobrze zorganizowane biurko to podstawa owocnej pracy. Jednak oprócz organizacji warto pamiętać o tym, aby biurko było dopasowane do naszych potrzeb.
    https://fly-desk.com/biurko-z-elektryczna-regulacja-wysokosci

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.