Odliczamy dni do świąt-czyli biorę udział w Blogmass 2016

Hej kochani. Dzisiaj przychodzę do was z radosną nowiną, a raczej z dwiema radosnym i nowinami. Pierwsza z nich jest taka że do świąt pozostał nam już tylko miesiąc, a druga to postanowiłam wziąć udział w projekcie blogerki make life perfect- czyli blogmass2016. Nie wiem jeszcze jak to zrobie, ale będzie mnie dużo zarówno na blogu jak i Instagramie, a także postaram się być tak samo aktywna na profilu superbohatera. Ale najpierw przybliżę wam trochę akcję, a potem moje założenia.

Na początek założenia blogerki- czyli na czym polegać będzie akcja?

Hasłem akcji jest:"Obudź w sobie dziecko i odnajdź w sobie świąteczną radość.

Podjęcie wyzwania polega na blogowaniu przez 24 dni do świąt. Na facebooku autorka utworzyła specjalną grupę do której należy się zapisać, ma to pomóc w odnalezieniu się w świątecznych postach. Gdzie będziemy mogli publikować wpisy dotyczące naszych świąt i ich przygotowań.

Regulamin uczestnictwa w Blogmassie:

- Wyzwanie Blogmass można realizować w dowolny sposób i w dowolnej formie. Na Facebooku, Blogu, Instagramie i Youtube.
--posty świąteczne należy linkować w grupie na facebooku
-wszelkie pytania i uwagi rozpatrywane są na Facebookowej grupie.

Warunkiem uczestnictwa jest dołączenie do grupy na Facebooku i publikowanie tam świątecznych postów. Ponadto znajdziemy tam odpowiedzi na wszystkie pytania, publikacje innych, banery do pobrania i szczegółowe wskazówki dotyczące całej akcji.

Co oznacza Blogmass u mnie?

-jak wiecie dodaje wpisy prawie codziennie (od poniedziałku do soboty- pomijając niedziele i święta). Chciałabym aby Blogmass był serią oddzielnych postów które będą typowo świąteczne. Dlatego też postanowiłam że będę dodawać dwa wpisy dziennie: normalny od poniedziałku do soboty, oraz Bogmass.
-wpisy tradycyjne będą pojawiały się tak jak dotąd o 20.30, natomiast na wpisy świąteczne zapraszam codziennie o godzinie 9.30 (tak do porannej kawki)
-Oprócz bloga postanowiłam również zorganizować Blogmass na moim Instagramie, oraz na facebooku Superbohatera ( mam nadzieję że wszystko jakoś ogarnę- a wy trzymajcie kciuki)

A wy co sądzicie o tej akcji? Bierzecie w niej udział, oglądacie świąteczne poczynania innych, czy może uważacie to za kompletną stratę czasu? Powiem wam że ja się napaliłam na tą akcję i mam w głowie mnóstwo pomysłów. Mam nadzieję że wystarczy mi motywacji i wytrwam. A was zapraszam do oglądania moich zmagań i komentowania.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.