Moje kawy na sezon jesienno-zimowy

Hej kochani. Nie wiem jak u was, ale u mnie końcówka listopada objawiła się bardzo zimowo. Dziś spadło całkiem sporo śniegu, muszę chyba po molestować Zbyszka żebyśmy ulepili bałwana, o ile śnieg wytrzyma do wieczora. A po Zimowych szaleństwach nie ma nic lepszego niż gorąca kawa. Niestety ja nie pijam tradycyjnej, zwykłej kawy, raczej decyduje się na napoje kawopodobne typu Cappuccino, lub kawa rozpuszczalna. A w związku z tym że ostatnio w Biedronce był festiwal kaw to nabyłam kilka nowych, niepowtarzalnych smaków i właśnie nimi chciałam się z wami podzielić. Żeby nie przedłużać to już zaczynamy.

Najpierw chciałabym wam przedstawić kawy typu 3w1.


Pierwszą z nich jest Mokate 3w1 Cafe Irish. Jest to typowa kawa rozpuszczalna z dodatkiem niewielkiej ilości Whiskey. Ale nie musicie się obawiać. Można po niej prowadzić samochód. Zamiast prawdziwej Whiskey mamy tu tylko aromat. Ja dodaję do niej odrobinę cynamonu i bitej śmietany a wtedy jest jeszcze lepsza. Nawet mojemu mężowi który raczej nie przepada za kawą smakuje, mówi że jej zapach kojarzy mu się z siedzeniem w ciepłym sweterki przy kominku. Myślę że idealnie sprawdzi się na nadchodzący świąteczny czas. Jeśli ktoś miałby na nią ochotę to jeszcze widziałam ją w wielu biedronkach. Cena za 25 saszetek to 8.99, ale w internecie możecie dostać ją trochę taniej.







Następna kawa również jest marki Mokate 3w1. Tym razem jest to seria Latte. Jest to delikatniejsza wersja zwykłej kawy 3w1. Ja szczególnie polecam ją z bitą śmietaną oraz syropem czekoladowym. Ale z dodatkiem Laski wanilii lub szczypty cynamonu również smakuje wybornie. Cena jak w przypadku poprzedniej kawy za 25 sztuk wynosi 8.99. Ale w internecie możecie dostać ją trochę taniej.












Teraz czas na kawy typu Cappuccino

Ja skusiłam się na Mokate Cappuccino o smaku piernikowym. I powiem wam że trochę się zawiodłem. Kawa smakuje jak typowe cappuccino, a aromat pierników jest ledwo wyczuwalny i do tego bardzo sztuczny. Ale jeszcze dam jej szansę i spróbuję do niej dodać przyprawę do piernika albo jakieś inne dodatki. Jeśli chodzi o cenę to możecie ją dostać za 6.99 w Biedronce, lub trochę taniej w internecie. Ostrzegam tylko że jest bardzo mało wydajna. Zrobiłam ją chyba ze 3 razy a nie ma już połowy opakowania.










I ostatnia kawa to mój najnowszy nabytek. Nie miałam jeszcze okazji jej wypróbować, ale jak coś to pochwałę się, a na razie co do smaku to wypowiem się jak już jej skosztuje. Może tu, a może na Instagramie, także zapraszam do śledzenia obu moich mediów. Ale nie powiedziałam że jest to również Mokate ale tym razem w wersji Winter Party o smaku Oaked Whiskey. I oczywiście również kupiona w Biedronce za 6.99












A wy macie jakieś swoje ulubione kawy na sezon jesienno-zimowy- takie do ciepłego sweterki, kocyka i wieczoru spędzonego przy kominku z książką lub przed telewizorem? Jeśli tak to jakie? A może polecacie jakieś inne smaki kaw które wam pokazałam. Bo szczerze mówiąc widziałam w Biedronce mnóstwo smaków . Ale nie wiedziałam na który się zdecydować. Także zapraszam do komentowania.

Komentarze

  1. Super napisane. Musze tu zaglądać częściej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o gorące napoje na okres jesienno-zimowy ja najbardziej wtedy uwielbiam pić gorącą czekoladę. Porady z https://wkuchnizwedlem.wedel.pl/porady/napoje-i-koktajle/goraca-czekolada-jak-ja-zrobic/ pozwolą wyczarować przepyszną czekoladę a samemu można dobrać odpowiednie dodatki. Serdecznie polecam, naprawdę poprawia humor!

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałyście gdzieś do kupienia mokate 3w1 irish coffee?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.