Kanapki z łososiem- Pomysł na szybkie śniadanie.

Hej kochani. Dzisiaj przychodzę do was z szybkim i prostym wpisem kulinarnym, bon
widzę że bardzo takie polubiliście. Przyznam szczerze że ja też je lubię, szczególnie kiedy nie mam pomysłu co by tu zjeść. Tym razem będzie to pomysł na łososia, w sam raz ma weekendowe
śniadanie. No to zaczynamy.

Składniki:
-bułka lub chleb (w zależności co kto preferuje).
-serek- ja akurat mam Delikate z biedronki o smaku śmietankowym z chrzanem.
-łosoś kanapkowy-mój łosoś podobnie jak serek również pochodzi z biedronki (jest to ta mini pojemność 50g-polecam wam ja gdy nie wiecie czy lubicie coś takiego)

Wykonanie:
Bułkę lub chleb kroimy, smarujemy serkiem i na wierzchu układamy kawałki łososia. Nasze śniadanie już jest gotowe. Możemy zrobić do niego gorącą aromatyczną kawę lub herbatę i zaserwować ukochanej osobie. Gwarantuje że będzie zachwycona.

A wy macie jakieś sprawdzone sposoby na szybkie i proste śniadania weekendowe? Jeśli tak to podzielcie się nimi w komentarzu.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.