Przepis na świąteczną kawę-Blogmas dzień 6.

Hej kochani. Zgodnie z moją wczorajszą obietnicą dzisiaj zapraszam was na wpis z moim pomysłem na świąteczną kawę. Nie wiem czy też tak macie, ale ja lubię usiąść z kubkiem gorącej aromatycznej kawy, nad książką, lub do filmy na Youtube. Taka kawa stawia na nogi nawet po ciężkim dniu w pracy. Nie tylko dobrze smakuje, ale także ład ie wygląda. A do przygotowania jej nie potrzeba ani dużo czasu, ani specjalnych umiejętności.


Składniki:
- Kawa taka jaką zazwyczaj pijecie (ja akurat miałam ochotę na Cappuccino)
- kubek (najlepiej świąteczny)
- przyprawy do kawy (ja akurat mam z Lidla)
- cynamon w łasce lub tarty
- laskę wanilii
- przyprawa do piernika
- cukier-jeśli ktoś słodzi
- wzornik do robienia dekoracji na kawie ( ja swoje akurat mam z Avonu, ale zostaniecie je w wielu sklepach, oraz ma chińskich stronach).

Wykonanie.
Kawę parzymy tak jak w przepisie na opakowaniu, słodzimy i dodajemy odrobinę zeskrobanej Laski wanilii, mieszamy i odstawiamy na chwilkę. W między czasie mieszamy ze sobą cynamon, przyprawę do kawy, przyprawę do piernika oraz cynamon. Za pomocą wzornika wykonujemy na kawie wybraną dekorację. Możemy także włożyć do środka laskę cynamonu ( ja niestety mam za wysoki kubek). No to smacznego.





A wy macie jakiś swój ulubiony przepis na świąteczną kawę? A tak wogólę to wolicie zwykłą kawę, rozpuszczalną czy może Cappuccino? Ciekawa jestem waszych ulubionych kaw. Zapraszam do komentowania.

Komentarze

  1. Ja nie lubię kaw rozpuszczalny, a cappucino robię sama, takie z pudełka jak dla mnie to jakaś podrabiana kawa ;)

    Teraz uwielbiam pijać kawę z cynamonem!

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie istnieje tylko herbata ♥︎

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię kawę, więc przepis pewnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.