Prezenty Last Minute.

Hej kochani. Pewnie większość z was wszystkie prezenty ma już nie tylko kupione, ale i zapakowane. Ale wiem że są i tacy którzy świąteczne zakupy zostawiają na ostatnią chwilę i potem gorączkowo poszukują co by tu kupić? Czasem zdarza się i tak że mamy opatrzony prezent, jesnak zamówiliśmy go zbyt późno i nie zdążył dotrzeć. I właśnie na potrzeby takich awaryjnych sytuacji powstał mój post. Dzisiaj przedstawiam wam 6 pomysłów na prezenty Last minut. No to czas start.

1. Karta podarunkowa- szybki i bezproblemowy prezent. Coraz więcej sklepów ma je w swoim asortymencie. Produkt przypomina zwykłą kartę bankomatową i zapakowany jest w eleganckie etui. W większości punktów sami możemy wybrać na jaką kwotę ma opiewać nasz podarunek. A jeśli chodzi o realizację karty to osoba obdarowana idzie do sklepu, wybiera sobie jakąś rzecz i płaci za nią kartą podarunkową.












2. Śmieszne/oryginalne słodycze- na święta wiele z marketów ma dostępne w sprzedaży różne znane nam słodycze w niestandardowej formie, np w kształcie bombek : milka, lindor, w kształcie butelki szampana ( cukierki Mars, snikers, Bounty, milky way) czy w formie śmiesznych figurek (lindor, milka smarties itp, ja akurat w formie prezentu kupiłam pingwinka z drażetkami). Z ciekawszych rzeczy to w Tesco jeszcze widziałam wiadro cukierków Milka, duże pudło cukierków (mieszanka wedlowska, galaretki, Milka, M&M i inne). W sumie to każdy z nas jest takim małym łasuchem więc prezent idealny.








3. Alkohol- pewnie wiele osób będzie oburzona że jak to, że nie wypada, a co jeśli ktoś nie pije? Ale wierzcie mi alkohol zawsze się przyda. Jeśli nie wypije go osoba która została obdarowana, to zawsze będzie można postawić go gdy przyjdą goście, albo sprezentować go komuś innemu.














4. Kosmetyki- Niby to też jest problematyczny prezent, tak jak w przypadku alkoholu. Ale nikt nie mówi żeby kupować produkty do pielęgnacji twarzy, perfumy czy kolorówkę. Ale są takie rzeczy których wszyscy używamy. I chyba nikt nie pogardzi lepszym żelem pod prysznic czy kremem do rąk. A w przypadku pań można pokusić się także o peeling, balsam do ciała itp. Polecam też gotowe zestawy. Wystarczy tylko zapakować i gotowe.










5. Kalendarz- święta wiążą się poniekąd z końcem roku. A wiadomo koniec jednego roku to początek następnego, więc kalendarz będzie prezentem jak najbardziej na czasie. A jeśli chodzi o wybór to mamy sporo opcji: książkowy, kieszonkowy,nna biórko czy wiszący. Oczywiście nie chodzi o jakiś najtańszy, tylko taki naprawdę porządny, np wykonany ze skóry, z przepisami czy w formie komiksu.












6. Pendrive/Słuchawki. W dzisiejszych czasach te gadżety są niezwykle przydatne. W końcu ile razy zdarzyło się wam szukać pendriva, a jeśli już go znaleźliście to okazało się że jest cały zajęty. Jeśli natomiast chodzi o słuchawki to najczęściej psują się kiedy są nam najbardziej potrzebne. I dobrze byłoby mieć jakiąś rezerwową parę. A mając kilka par można jednych używać w domu, drugich w pracy a trzecie nosić w torebce. Czyż nie?












No dobra, a teraz przyznawać się kto jeszcze nie kupił prezentów? Tak wogólę to chciałam się od was dowiedzieć czy kupujcie prezenty wcześniej czy na ostatnią chwilę? Bo powiem wam że ja staram się gromadzić je przez cały rok. Gdy widzę coś co mógłby nadać się na prezent to biorę to nie zależnie czy jest to luty, czerwiec czy listopad. A was zapraszam do komentowania.

Komentarze

  1. Chyba każdy z nas miał takie sytuacje w życiu, że szukał prezentów na ostatnią chwilę. Ja również tak miałem, ale udawało mi się znaleźć coś ciekawego. Moim dziadkom za każdym razem bardzo chętnie zamawiam rzeczy z https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-dziadkow i jestem zdania, że właśnie takie upominki są po prostu najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie takiej sytuacji ja póki co jeszcze nigdy nie miałam, ale jak najbardziej zawsze jest to możliwe. Natomiast jak szukałam prezentu dla przyjaciółki to już wiem, że w https://zamowprezent.pl/prezenty-dla-niej/prezenty-dla-przyjaciolki można znaleźć go bez problemów.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.