Małe zakupy świąteczne

Hej kochani. Dzisiaj zapraszam was na mało ambitny wpis, a będą to moje małe zakupy świąteczne. Będąc wczoraj w Biedronce postanowiłam popełnić małe zakupy świąteczne. Nie kupowałam nic konkretnego, w zasadzie tylko 5 rzeczy, a raczej 3, bo dwie z nich są takie same, różnią się tylko kolorami, a następnie dwie to ten sam produkt, tylko od razu wzięłam dwa opakowania. Ale nie przeciągając powiem tylko szybko że są to rzeczy które zamierzam wykorzystać do mojego DIY, oraz do pakowania i dekoracje ji prezentów. No to zaczynamy:

Na pierwszy ogień idzie coś co przyda się chyba w każdym domu, a są to haczyki do ozdób. Ja wzięłam aż dwa opakowania, żeby potem na ostatnią chwilę nie szukać. Bo wbrew pozorom wcale nie tak łatwo je znaleźć. W każdym opakowaniu mamy 66 haczyków w kolorze zielonym, a cena za opakowanie to 2.49. Niby takie nic, a jednak przydatne.






Kolejnym zakupem jest zestaw do pakowania prezentów. Ja od razu wzięłam dwa opakowania. Bo tak jak w przypadku haczyków to rzecz którą zawsze się przyda. W każdym zestawie mamy dwie wstążki o długości 10m, oraz 6 kokardek. Ja zdecydowałam się na wersję kolorystyczna: srebrno-niebieską, oraz zielono-różową. Cena za zestaw to 2.99. No to możemy już pakować prezenty.





I ostatnim moim zakupem jest zestaw dekoracji z filcu na przylepcu. Mamy tu 3 wzory ozdób: choinka, śnieżynka oraz renifer, w trzech kolorach: białym, czerwonym oraz zielonym. Myślę że będą fajnym dodatkiem do dekoracji prezentów, czy do świątecznego DIY. W jednym opakowaniu mamy aż 36 ozdób. Koszt za opakowanie to 4.99. Więc jeszcze do przeżycia.






I to już wszystkie moje zakupy. Mówiłam że nie ma tego dużo. A wy nastrajacie się już powoli na święta? Poczyniliście już pierwsze świąteczne zakupy? Jeśli tak to chwalcie się swoimi perełkami. Ja zapraszam was na moje wpisy o tematyce Blogmasowej, które pojawiają się codziennie o 9.00. Oczywiście nadal proszę o komentarze.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.