Szybkie zakupy z ciucholandu.

Hej kochani. Wprawdzie świąteczna gorączki dopadła mnie już na całego to dzisiaj postanowiłam wyrwać się na chwilę do mojego ulubionego ciucholandu. A że miałem
Wolne jakieś pół godzinki to aż żal było nie skorzystać. Wprawdzie nie zdążyłam przejrzeć wszystkiego, ale z tego co mi się udało i tak jestem zadowolona. Na początku chciałam powiedzieć że dzisiejsza cena dnia to 27 zł za kilogram, więc też nie brałam wszystkiego jak leci, tylko trochę się zastanowiła. Jednak w efekcie zdecydowałam się na trzy rzeczy. A oto one.

Pierwsza z nich to coś dla mojego męża. A jest to zwykła granatowa koszulka z długim rękawem. Ostatnio Zbyszek żalił się że ma mało tego typu koszulek to akurat będzie jak znalazł. Tym bardziej że nie była droga. Koszt to około 7 zł.









Kolejnym moim zakupem jest poszewka na poduszkę-jasiek. Nie wiem czemu, ale strasznie mi się spodobała. Wykonana jest z grubego porządnego materiału w piękne kwiaty, dodatkowo dookoła wykończona jest falbanką. Jedyny minus to zepsuty zamek, ale moja mama jest najsuper i mi to jakoś ogarnie. Na szczęście nie była droga, około 4-5 zł.






I na koniec mój hit czyli bluza do biegania. Tak postanowiłam że od Nowego Roku spróbuję biegać. A wracając do bluzy to jest ona marki Slazenger, czarna z długim rękawem. Wykonana bardzo porządnie z miłego w dotyku materiału. Jak przyniosłam ją do domu to Zbyszek śmiał się że mnie że kupiłam podróbkę pumy. Jednak doczytałam że jest to zupełnie inna marka, tylko logo mają podobne. Ale nawet gdyby była totalnie No Name ro i tak bym ją wzięła, gdyż długo szukałam czegoś tego typu. A jeśli chodzi o koszt to zapłaciłam za nią około 11 zł.


I to takie oto moje małe zakupy z lumpeksu. Zauważyłam jeszcze kilka rzeczy które ewentualnie mogłabym kupić. A może do poniedziałku jeszcze będą- za dwa złote nawet jakby było z nimi coś nie tak to nie byłoby szkoda. Spróbuje się jakoś wyrwać w poniedziałek. A wy lubicie chodzić do ciucholandów? Bo jeśli chodzi o mnie to jest to taki mój mały nałóg. A co ostatnio udało wam się kupić? Zapraszam do komentowania.



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.