Świąteczny konkurs- Blogmas dzień 9.


Hej kochani. Dzisiaj przychodzę do was z wpisem który mam nadzieję obudzi w was ducha świąt. A będzie to konkurs. Ja wiem że miałam już nie robić konkursów bo pod ostatnim nikt się nie zgłosił. Ale pomyślałam że z okazji świąt zrobię wyjątek i dam sobie i wam jeszcze jedną szansę. W związku z tym że jak pisałam wyżej pod ostatnim konkursem nikt się nie zgłosił to obiecana wtedy nagroda przechodzi do dzisiejszego zmagania. Od siebie dołożyłam jeszcze 3 rzeczy żeby was jakoś skusić. I tyle tytułem wstępu. Teraz przychodzę do regulaminu.

Temat konkursu: Moje Świąteczne DIY
* warunkiem udziału w konkursie jest przygotowanie wybranego przez was DIY. Pomysł i wykonanie zależą od was. Ważne żeby było w tematyce świątecznej. Mogą to być: bombki, stroiki, łańcuchy na choinkę, kalendarz adwentowy czy co tam chcecie.
* wykonane DIY należy sfotografować z informacją że jest to zdjęcie konkursowe, obok macie przykład.
* umieść zdjęcie w komentarzu pod tym postem. Możesz też dodać je na Instagramie lub facebooku z hasztagiem #swiatecznykonkursulawendowejbielizniarni. Jednak umieszczając zdjęcie na Instadramie czy facebooku wklej również pod postem link do niego (żebym nalewno znapazła).
* byłoby mi miło gdybyś obserwował/obserwowała mojego bloga i/lub Instagram (wtedy będziesz na bieżąco)
* konkurs trwa od dzisiaj do 16 grudnia do 23.59, żebym zdążyła wysłać paczkę przed świętami. I żeby zdążyła do was dotrzeć.
* każdy może przygotować tylko jedną pracę.
* po 16 grudnia wybiorę jedno DIY które najbardziej przypadnie mi do gustu i nagrodzę.


Nagrody:
- krem do rąk Bright Bouquet o pojemności 75 ml. Ważny do 06.2019
- krem pod prysznic Bright Bouquet o pojemności 200 ml. Ważny do 12. 2018
- mydełko Spiced Citrus o gramaturze 75 g. Ważne do 07.2019
-zestaw do Manicure w skład którego wchodzą: etui w kształcie choinki, nożyczki, obcinacz, pilniczek, narzędzie do skórek oraz pęseta.
- zestaw 4 szablonów do dekoracji kawy
- świąteczne słodycze







Zestaw powędruje do szczęśliwca w pięknym świątecznym opakowaniu już 19 grudnia (o ile do tego czasu dostanę adres). Zachęcam do wzięcia udziału w konkursie.


P.s. Nagrodę w konkursie wygrywa Czarnakretka ze swoim pomysłem na choinkę z łupin orzecza. Kochana proszę o adres do wysyłki nagrody na lawendowabielizniarnia@o2.pl

Komentarze

  1. Ostatnio robiłam choinkę z łupin orzecha (na blogu opis jak ją zrobić) to chętnie wezmę udział w konkursie :)
    Na Instagramie wrzuciłam zdjęcie (niestety nie opanowałam jeszcze opcji wrzucania zdjęć w komentarze na blogu) Widziałam, że polubiłaś, to już nie będę tutaj zaśmiecać linkiem;)
    Pozdrawiam
    http://czarnakretka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.