Oriflame wygładzający olejek do włosów Eleo-recenzja

Hej kochani. Dzisiaj przychodzę do was z recenzją wygładzającego olejku do włosów Eleo z naturalnymi olejkami z Oriflame. Produkt ten mam w swojej kolekcji już od sierpnia, jednak z racji tego że miałam jeszcze trochę olejku do włosów z Avonu. Ale nadszedł już jego czas. Miałam okazję użyć go już kilka razy więc mogę nim troszkę więcej powiedzieć. Ale zanim moja opinia to zobaczymy co ma nam do przekazania producent.

Słowa producenta:
Bogaty i luksusowy, nietłusty olejek do włosów zawierający naturalne olejki: arganowy i różany. Głęboko odżywia włosy od środka, wygładza je i sprawia że lepiej się układają. Do każdego typu włosów, zwłaszcza puszących się i niesfornych.

Moja opinia:
Jestem bardzo zadowolona z tego produktu. Łatwo się rozprowadza, szybko wchłania, nie obciąża włosów, pozostawia je miękkie i przyjemne w dotyku. Włosy wydają się odżywione i nawilżone. Co do lepszego układania się włosów to rzeczywiście moje niesforne i puszące się włosy są bardziej podatne na układanie. Dodatkowym plusem jest przyjemny różany zapach, oraz porządne opakowanie z pompką. Jeśli chodzi o minusy to jedyne do czego mogę się przyczepić to: wydajność ( produktu dość szybko ubywa) i cena (na promocji można go dorwać za niecałe 30 zł, jednak poza nią jest to wydatek około 45 zł. Ale myślę że i tak warto.

A może któraś z was miała już ten produkt? Jeśli tak to jak się u was sprawdzał? Mi bardzo przypadł do gustu. Jest jeszcze jeden olejek z tej serii. Może jego ktoś używał? Jeśli tak to napiszcie swoje spostrzeżenia. Zapraszam do komentowania.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.