Sernik krówkowy-Blogmas dzień 23

Hej kochani. Dziś już przedostatni dzień Blogmas. Z jednej strony trochę szkoda bo mega wkręciłam się w pisanie, a z drugiej się cieszę, bo wreszcie trochę odpocznę. Musicie mi uwierzyć na słowo że ciężko jest pogodzić:  pracę, dom, przygotowania do świąt i jeszcze pisać po dwa posty dziennie. Niestety dzisiaj już padło mi ładowanie i się wyłamałam dlatego ten post jest tak późno. Mam nadzieje że mi wybaczycie ale wreszcie musiałam się wyspać. A dzisiaj znowu przychodzę do was z przepisem jednak tym razem będzie to sernik. Jednak nie do końca taki tradycyjny bo o smaku krówkowym. Bardzo lubię go robić bo jest prosty i szybki w wykonaniu. Jego jedyny minus to bardzo długo się piecze. Ale jeżeli chcecie poznać przepis na niego to zapraszam:)

Składniki:
spód:
- herbatniki ok 20 szt.
- masło 60g.

masa:
- twaróg mielony 1 kg (ja zawsze używam tego gotowego w wiaderku)
- masa krówkowa 1 puszka
- jajka 3 szt
- cukier 5 łyżek
- skrobia ziemniaczana 2 łyżki

Wykonanie:
Herbatniki rozdrobnij i połącz z rozpuszczonym masłem. Dno tortownicy wysmaruj, wyłóż pergaminem, boki nasmaruj. Na dnie ułóż warstwę masy z ciastek.Zmiksuj ser z masą krówkową, jajkami, cukrem i skrobią na niskich obrotach i tylko do połączenia składników. Masę wyłóż na ciasteczkowy spód. Piecz w temperaturze 130  C przez około 90 minut . Gdy sernik wystygnie wstaw go na noc do lodówki. Przed podaniem udekoruj.





Uwierzcie mi ciasto jest pyszne i z pewnością zachwyci każdego łasucha. Pewnie na te święta już nie zdążycie go zrobić, ale pamiętajcie o nm. Warto mieć w zanadrzu przepis na ciasto które zawsze wychodzi:)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.