Moje choinkowe ozdoby-Blogmas dzień 10.

Hej kochani. Dzisiaj zapraszam was na 10 wpis z serii Blogmas. Nie wiem jak wy, ale ja myślę już powoli o ubieraniu choinki. W związku z tym dzisiaj postanowiłam zrobić przegląd moich choinkowych ozdób. I postanowiłam że wam je pokaże. Nie mam tego dużo, bo i choinka wysokością nie grzeszy, no ale zawsze coś tam jest. No to tradycyjnie już zaczynamy.






Pierwszą i chyba najważniejszą rzeczą na choince są światełka. Na mojej strojnisi już od kilku lat goszczą lampeczki o barwie żółtej zakupione w Biedronce. Na sznurze jest 100 lampek, a do zestawu dołączonych było jeszcze kilka zapasowych żarówek. Ja jestem z nich zadowolona. Nie nagrzewają się jakoś bardzo, kolor się nie wypala. Niestety nie pamiętam ile za nie zapłaciłam, bo są u mnie już około 5 lat.





Prawie na równi ze światełkami jeśli chodzi o ubiór choinki jest czubek lub gwiazda. My akurat zdecydowaliśmy się na srebrny czubek z różowo niebieskimi wzorami wykonanymi brokatem. Tak jak lampeczki pochodzi z Biedronki i ma około 5 lat. Niestety nie jest za dobrze wykonany. Zacznijmy od tego że jest krzywy, wiele do życzenia pozostawia również malowanie (srebrna farba odpryskuje i ściera się przez co spod spodu prześwituje czarny plastik). Na szczęście nie był drogi i kosztował coś w granicach 8-10 zł. Myślę że posłuży nam jeszcze rok lub dwa i wymieniamy go na coś innego.










Kolejnym elementem ubioru choinki są łańcuchy. My mamy dwa. Jeden z nich jest w kolorze srebrnym z powycinanymi gwiazdkami, drugi zaś zwykły w kolorze połyskliwego różu/fioletu. Oba pochodzą z Tesco i również mają około 5lat (jak widzicie za nowych za nowych to my tych dekoracji nie mamy). A jeśli chodzi o koszt to oba kupiliśmy w granicach 3 zł za sztukę.







Teraz czas na bombki. My mamy dwa zestawy bombek, oraz kilka pojedynczych sztuk.

Pierwszym jest zestaw 4 bombek plastikowych w kształcie grubych sopli z tłoczeniem. Bombki są w kolorze złotym ozdobione brokatem. My swoje mamy akurat z jednego ze sklepów z drobiazgami, ale myślę że możecie dostać je prawie wszędzie. W naszym przypadku koszt za komplet to 3 zł.








Następny zestaw pochodzi z Biedronki, a w jego skład wchodzi 18 bombek w 3 wzorach: złote brokatowe, brązowe matowe ze wzorem ze złotego brokatu oraz brązowe błyszczące ze wzorem ze złotego brokatu. Każdy wzór liczy po 6 bombek. Tak jak w przypadku światełek pochodzą one z Biedronki i mają około 5 lat. Pomimo upływu czasu nadal ładnie się prezentują i mam nadzieję że jeszcze długo tak zostanie. Jeśli chodzi o koszt to dokładnie nie pamiętam, ale było to coś około 16-20 zł



Mamy też pojedyncze bombki kupione w Tesco z myślą o stroiku. Kupiliśmy ich większą ilość i te 4 zostały, więc wieszamy je na choince. Mamy: jedną okrągłą w kolorze złotym, jedną okrągłą w kolorze pomarańczowym, jedną niebieską w kształcie choinki i jedną niebieską w kształcie prezentu. Bombeczki są z nami około 4 lat. A jeśli chodzi o cenę to okrągłe kosztowały około 0.20 gr za sztukę, a te w formie choinki/prezentu około 0.60 gr za sztukę.




Ostatnią dekorację którą ozdabiamy choinkę są rattanowe mini kulę. My ma!y je w dwóch kolorach: beżowym oraz różowym. Początkowo było po 6 sztuk z każdego koloru, jednak jedna beżowa gdzieś nam się zapodziała. No ale trudno. Kulę są u nas od 5 lat. My kładziemy je na gałązkach, lub rozsypujemy w artystycznym nieładzie pod choinką. Pochodzą z któregoś sklepu z drobiazgami, a kosztowało około 3 zł.





I to już wszystkie nasze świąteczne dekorację. Za dużo to tego nie ma (ale jak zobaczycie w którymś z następnych wpisów to i choinkę mamy mikro). Na razie póki jesteśmy we dwójkę to nam wystarcza. Póki co na razie nie planujemy ani kupować nowej choinki, ani większej ilości ozdób. A wy w co ubieracie swoją choinkę? Zapraszam do komentowania

Komentarze

  1. Ciekawa jestem jak te ratanowe kulki wyglądają na żywo na choince :) U mnie są takie plastikowe gwiazki (składane z dwóch płaskich), które kładzie sie na gałązkach choinki :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.