Mini zakupy z Pepco.

Hej kochani. Dzisiaj wreszcie zmobilizowałam się żeby przejść się po mieście i kupić trochę prezentów. Bo póki co to nie najlepiej u mnie z tym tematem. No i oczywiście nie byłabym sobą gdybym kupiła prezenty i nie wyszła z czymś dla siebie. Ale powiem wam że trzymałam się dzielnie dopóki nie poszłam do Pepco. Mówiłam że Pepco tak jak Biedronka to zło. Na szczęście nie wydałam zbyt wiele kasy , a kupiłam kilka bardzo fajnych gadżetów. Ale żeby nie przedłużać to zaczynamy.

Pierwszym produktem niezbędnym chyba w każdym domu są zmywaki kuchenne. Ja nigdy nie inwestuje w nie jakoś dużo kasy, bo to się bardzo szybko zużywa. Osobiście wolę te w mniejszym rozmiarze bo moim zdaniem one i tak puchną w trakcie użytkowania. Ale co tu się dużo rozwodzić- zmywaki jak zmywaki. Cena za 10 szt to 1.49







Kolejnym zakupem jest świąteczna tabliczka z napisem Mery Christmas i wizerunkiem Bałwanka. W Pepco jest mnóstwo dekoracji świątecznych, ale udało mi się jakoś bardzo nie zaszaleć. Tabliczka wykonana jest z drewna i materiału (takiego workowatego-jak wiecie jak się coś takiego nazywa to dajcie znać w komentarzu, bo zupełnie wyleciała mi z głowy ta nazwa). Koszt tabliczki to 5.99





Następną rzeczą jest dekoracyjna donica wykonana z wikliny z zawieszką w kształcie serca. Przyznam się wam że kupiłam jeszcze jedną taką na prezent dla mojej koleżanki, a raczej jako opakowanie na prezent. Ładnie wygląda i jest praktyczna, więc po otwarciu będzie mogła sobie potem kwiatki w to włożyć. Cena za mój koszyczek to 19.99













Ostatnią rzeczą którą sobie kupiłam, a raczej dostałam od męża w spóźnionym prezencie mikołajkowym. A są to jak je nazywam rękawiczki menela, z obciętymi palcami i odpinaną kieszonką na palce. Ale te są niezwykłe bo mają wizerunek Św. Mikołaja. Wiem że wyglądają jak dla 5 letniego dziecka, ale co ja poradzę, że w głębi jestem takim 5 letnim dzieckiem. Zresztą powiedzcie same czyż nie są urocze? Cena to 7.99.





I to już wszystkie moje zakupy. A wy kupiliście sobie ostatnio coś fajnego? Macie już wszystkie prezenty, czy to jeszcze przed wami? Ja o dziwo mam już większość podarków. Napiszcie jeszcze czy robicie zakupy w Pepco, bo ja uwielbiam ten sklep i zawsze znajdę w nim coś dla siebie. Zapraszam do komentowania.

Komentarze

  1. Ta doniczka jest piękna , chciałabym mieć koszyczek z wikliny.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11