Mój świąteczny manicure-Blogmas dzień 7.

Hej kochani. Dzisiaj przychodzę do was z 7 wpisem z serii Blogmas. Tym razem będzie to mój świąteczny manicure. Pewnie większość z was zrobi jakieś wystrzałowe paznokcie z wzorkami. Ja niestety nie mam talentu do żadnych takich artystycznych rzeczy, także u mnie będzie mega prosto.

 Na kciuk palec środkowy i serdeczny zdecydowałam się nałożyć fioletowy lakier z paese o numerze 319. Natomiast na palec wskazujący oraz mały założyłam brokatowy lakier z Avonu w kolorze Diamond. I to wszystko. 

Mówiłam że będzie prosto i szybko. A jaki jest wasz ulubiony zimowy manicure, pochwalcie się w komentarzach, może mnie czymś zainspirujecie. A może ktoś z was ma jakiś prosty toturial, jeśli chodzi o zdobienie paznokci na swoim blogu. Wklejcie linka w komentarzu, a obiecuje że postaram się go wypróbować.


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.