Szczoteczka do oczyszczania twarzy z Biedronki.

Hej kochani. Dzisiaj będziemy troszkę testować. Ale tym razem nie będzie to test kosmetyków, ale akcesorium, a dokładniej jest to szczoteczka do oczyszczania twarzy z Biedronki. Ale zanim zacznę o niej opowiadać to najpierw trochę o jej historii. A więc tak: szczoteczkę kupiłam jakoś ponad rok temu, ale schowałam ją do szafki i oczywiście o niej zapomniałam. Brawo ja:-) Jednak przy przedświątecznym porządkowaniu łazienki udało mi się do niej dokopać i wreszcie postanowiłam ją wypróbować. Aż cud że baterie jeszcze działały. Ale zanim moja opinia o niej to najpierw kilka słów o samej szczoteczkę.

Zawartość opakowania:
-szczoteczka
-świeca baterie, potrzebne do uruchomienia szczoteczki
-4 końcówki (do nakładania podkładu, do nakładania maseczki, masujące oraz do oczyszczania twarzy)
-etui na podróż

Cena szczoteczki:
Ok 20 zł. Biedronka-ale podobne możecie znaleźć w Lidlu, Kauflandzie, czy nawet Pepco.

Moja opinia:
W dniu dzisiejszym postanowiłam przetestować dwie z czterech dostępnych końcówek: do oczyszczania twarzy oraz do masażu. Końcówki do oczyszczania twarzy użyłam razem z moim żelem do mycia twarzy z Avonu. I powiem wam że jestem zadowolona z efektu. Dzięki szczoteczkę twarz jest lepiej oczyszczona, zaskórniki są mniej widoczne, martwy naskórek złuszczony. Cera jest gładka i przyjemna w dotyku. Sam proces oczyszczania jest naprawdę przyjemny. Do wyboru mamy dwie prędkości, delikatną oraz wysoką, które możemy wybrać w zależności od stanu i rodzaju naszej skóry. Także każdy coś tam dla siebie wybierze. Drugą końcówkę którą postanowiłam przetestować jest ta do masażu. Najpierw założyłam na twarz serum nawilżające ( notabene to z którego nie jestem zadowolona). Następnie końcówką masującą wykonywałam masaż okrężnymi ruchami. Masaże sprawia że serum szybciej się wchłania, skóra jest zrelaksowana a także delikatnie uelastyczniona oraz napięta. Znakomite efekty daje w okolicach oczu.

Podsumowując żałuję że nie wypróbowałam wcześniej tej szczoteczki bo jest szybka, przyjemna w użyciu i chyba polubimy się na dłużej. Ale więcej powiem wam jak poużywam jej trochę i sprawdzę pozostałe dwie końcówki. Jeśli chodzi o pierwsze wrażenie to jestem jak najbardziej na tak.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.