Pakujemy prezenty-Blogmas dzień 20

Hej kochane. Mnie już dopadła przedświąteczna gorączka. Ale postaram się nie dopuścić do powstania ataku paniki to postanowiłam nie zostawiać wszystkiego na ostatnią chwilę. Dlatego też na dzień dzisiejszy zaplanowała sobie pakowanie prezentów. Nie wiem czy już wam kiedyś wspominałam, ale mój mąż ma dość sporą rodzinę więc trochę tego jest. I tak pewnie nie uda mi się ogarnąć wszystkiego. Bo kilka rzeczy muszę jeszcze dokupić. Ale przynajmniej trochę będzie już za mną. No to zaczynamy. Najpierw jednak pokażę wam w co pakuje moje prezenty.

Moje akcesoria do pakowania.
-papier w rolce (ja swoje akurat zakupiłam w biedronce-koszt to ok 3 zł za rolkę)
-falia przezroczysta do pakowania prezentów (moja jest z Lidla i kosztowała około 8 zł, ale jest tak długa że wystarcza na kilka sezonów)
- papiery prezentów w kształcie prostokątów (Oriflame i Tesco- nie pamiętam ile kosztowały bo mam je już kilka lat).
-torebki papierowe- Pepco (cena 2,50-3,00)
-torebki papierowe Oriflame (dostałam przy zakupie zestawów- pudełko również)
-torebki foliowe na prezent -Tesco około 0.50 gr
-wstążki- dwukolorowe zestawy (Biedronka 2,99), kokardki (Tesco 2.99)
-ozdoby z filcu (Biedronka 4,99)

No to zaczynamy.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.