Mini zakupy w ciucholamdzie.


Hej kochani. Z racji tego że dzisiaj jestem u mamy to przychodzę do was z moimi małymi zakupami z ciucholandu. Wprawdzie zakupy te poczyniłam już jakiś czas temu, ale zapomniałam wam ich pokazać i oddałam do mamy do prania ( tak niestety przez 3 lata nie dorobiliśmy się jeszcze pralki, a tak po prawdzie to nie bardzo mamy ją gdzie wstawić). I dlatego w związku z tym że dzisiaj zapałałam potrzebą pokazania wam moich dwóch perełek w postaci sweterków to tak właśnie zrobię. No to zaczynamy.

Pierwszy sweterek to marka freespirit, jest w różowym, melanżowym kolorze z dodatkom czarnych oraz białych nitek. Jeśli chodzi o rozmiar to na metce mamy informację że jest on dedykowany młodzieży 13-14 letniej. Ale ja mimo że na co dzień noszę rozmiar M to mieszczę się w niego bez problemu (chyba nie jest ze mną aż tak źle). Sweter posiada ściągacze przy rękawach oraz na dole,i muszę wam powiedzieć że świetnie wygląda z jeansami. Nie mogłam się powstrzymać i miałam go już na sobie. A co zaś się tyczy ceny to kosztował jedynie 2 zł (jak co poniedziałek w moim ulubionym ciucholandzie).

Drugi sweterek jest marki F&F. Charakteryzuje go luźny splot w kolorze szarości i żółci. Jeśli chodzi o rozmiar z metki to jest to 10 (ja oceniam go jako małe M). Sweterek z tyłu jest minimalnie dłuższy niż w przodu. Tak jak jego poprzednik również ładnie wygląda do jeansów, jednak jest na tyle prześwitujący że pod spód dobrze jest wdziać bluzkę na ramiączka. Jedyną jego wadą jest dziurka na szwie, ale to już moja mama się z nią upora. Tak jak poprzedni sweterek kosztował jedynie 2zł, więc aż żal było nie wziąć.



I to już wszystkie zakupy popełnione przeze mnie w ciucholandzie. Jak widzicie nie jest tego dużo, ale jak za tę cenę to warto było. Ja ostatnio jakoś nie mam czasu na chodzenie po ciucholandach. A wam udało się ostatnio kupić coś fajnego? Jeśli tak to chwalcie się swoimi łowami w komentarzu.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.