Moja Wish lista0- Blogmass dzień 3

Hej kochani. Ale ten czas szybko leci. Dziś już 3 grudnia, a więc 3 dzień Blogmasu. Tym razem przychodzę do was z innym rodzajem wpisu. Będzie dużo zdjęć i trochę mniej mniej mojego gryzmolenia. Ale oczywiście najpierw muszę trochę pogryzmolić. A więc jednym z puntów wyzwania Blogmas w którym biorę udział jest List do Mikołaja. Ja jao że na listy jestem już trochę za stara to postanowiłam że zrobię sobie Wish Listę (listę marzeń/życzeń na kolejny rok). Będzie to 12 rzeczy które pragnę sobie kupić w przyszłym roku (po jednej na każdy miesiąc).















I jak się podoba moja Wish Lista? Ja prawię co roku robię sobie taką  listę, często zdarza mi się że większości z tych rzeczy jednak nie kupuje. Gdyż okazuję się że mój gust się zmienił, lub nie jest mi to wcale niezbędne do życia. Dzięki temu zamiast w grudniu zrobić dużo niepotrzebnych zakupów, to daje sobie czas na zastanowienie. A wy tworzycie swoje listy życzeń? Jeśli tak to co się na nich znajduje? Zapraszam do komentowania.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.