Wasze ulubione zdjęcia z Instagrama-grudzień.

Hej kochani. Mamy koniec kolejnego miesiąca. To już ostatni w tym roku. Jak to zwykle na koniec miesiąca chciałabym wam pokazać zdjęcia z Instagrama, które w grudniu cieszyły się waszym największym uznaniem. Przez moment zastanawiałam się nawet czy aby nie zrobić zamiast ulubionych zdjęć, wpisu że zdjęciami z całego roku. Ale postanowiłam że zrobię jeden i drugi. A co mi tam. Na początku chciałam wam podziękować gdyż w tym miesiącu naprawdę mnie zaskoczy liście. Dziękuję za wszystkie serduszka kliknięte pod moimi zdjęciami. Jesteście naprawdę mega. Ale żeby już nie przedłużać to zaczynamy. Wasze ulubione zdjęcia na Instagramie czas start.











Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.